Ahituvi tilda de competencia desleal las ferias gastronómicas de A Peixería

Ahituvi tilda de competencia desleal las ferias gastronómicas de A Peixería
Diario de Arousa-2014-07-23-005-5f22cd5f

Miembros de la asociación de hosteleros Ahituvi mantendrán hoy un encuentro con el alcalde, Tomás Fole, para manifestarle su total oposición a la celebración de eventos gastronómicos vinculados con clubes deportivos que ocupan A Peixería durante los meses de verano. El colectivo presidido por Roberto Gerpe entiende que este tipo de eventos son una clara competencia desleal frente a establecimientos hosteleros “que pagan os seus impostos durante todo o ano en Vilagarcía e que, este ano máis que nunca, agardan a chegada destas datas para tratar de salvar o exercicio despois dun durísimo inverno”.
Los hosteleros se refieren a jornadas realizadas por clubes como el Arosa o Os Ingleses aunque insisten en que no están en contra de que que estas entidades realicen este tipo de certámenes. “O que non se entende é que o Concello lle ceda nunhas instalacións absolutamente ventaxosas un lugar como a Praza da Peixería, precisamente nas mellores semanas do ano”, apuntan. De hecho Ahituvi muestra su disposición a colaborar con este tipo de eventos “se se fixeran en calquera outra época do ano, xa que iso suporía un atractivo a maiores para Vilagarcía e contribuiría a desestacionalizar a oferta, esa palabra coa que tanto se lles enche a boca cada vez que se fala de turismo pero que despois nunca se leva a cabo”.
Y es que los hosteleros recuerdan al regidor municipal que “facer estes eventos gastronómicos dende mediados de xullo ata finais de agosto non aporta nada”  e indican que “só resta clientes, e moitos, aos establecementos hostaleiros legalmente establecidos e incluso a outros sectores como os vendedores da Praza de Abastos”.
Ahituvi solicitará, pues, a los organismos competentes que se tenga el mismo celo y vigilancia en cuanto a la situación legal de las empresas que prestan servicio en A Peixería, como es la situación de sus trabajadores y las condiciones sanitarias del producto que comercializan. Recuerdan que se trata de empresas privadas que “veñen de fóra a facer o seu agosto” y que “o único que fan é cederlle ao club unha pequena parte dos seus beneficios” y, que por lo tanto, el mayor beneficio se lo llevan las firmas privadas. n

Ahituvi tilda de competencia desleal las ferias gastronómicas de A Peixería

Te puede interesar