El BNG lleva una moción al Pleno de Vilagarcía contra los eólicos marinos

El BNG lleva una moción al Pleno de Vilagarcía contra los eólicos marinos
El edil del BNG, Xosé Lois Leirós, durante un Pleno

El BNG llevará al Pleno de Vilagarcía una moción para pedir la retirada de los Planes de Ordenación del Espacio Marítimo. Los nacionalistas pedirán el apoyo de la Corporación para instar al Gobierno del Estado a retirar esta medida y reclamar a la Xunta que “defenda por todos os medios ao seu alcance ao sector pesqueiro galego”.
 

La formación señala en la moción que dicho documento supone “instalar no noso país o 43 por cento da eólica mariña prevista para todo o Estado, uns 2.200 quilómetros cadrados de costa”. De consumarse esta medida, según el BNG, supondría la “perda de miles de postos de traballo nun sector calve da nosa economía, como é a pesca”, que representa más de 31.000 empleos directos y de 120.000 inducidos.
 

El BNG defiende que “non é aceptable” los parques eólicos en la costa gallega por sus características, “unha plataforma moi estreita que provoca que os proxectos se sitúen a tan só 20-25 quilómetros, en espazos de alta sensibilidade ambiental”.
 

Los nacionalistas acusan al Gobierno de defender a las “grandes empresas eléctricas e enerxéticas” y de desestimar sus alegaciones. “A nosa obriga é defender a pesca”, señala el BNG, que recuerda que el Parlamento gallego aprobó un 2009 que Galicia quedase libre de la eólica marina.

El BNG lleva una moción al Pleno de Vilagarcía contra los eólicos marinos

Te puede interesar