El BNG reclama el arreglo y mejoras en las instalaciones de atletismo de Fontecarmoa

El grupo municipal del BNG reclama al gobierno que atienda las demandas de los clubs de atletismo y proceda a realizar arreglos y mejoras en las pistas de Fontecarmoa, para evitar las carencias con las que se encuentran los deportistas del municipio.
“A día de hoxe, e a pesares das últimas inversións, entre outros, existen problemas de humidades nos almacéns, problemas no mantemento e estado dos fosos de saltos e tartán das pistas, problemas de material inseguro e obsoleto como por exemplo a xaula de lanzamento ou a estrutura de cuberta das colchonetas, problemas para compatibilizar e realizar os entrenamentos”, explican los nacionalistas.
Para el BNG “non é de recibo” el deterioro de las “únicas instalacións deste tipo” que tiene Vilagarcía y aseguran que “non se pode entender” que non las cuiden “dun xeito adecuado e poidan ser un reclamo para a práctica deste deporte”.
Por ello, los nacionalistas instan al ejecutivo socialista a “favorecer e potenciar a práctica do deporte, e deste xeito velar polo coidado e melloras nas instalacións deportivas municipais. Máis, se cabe, tratándose dunhas instalacións únicas para a práctica dun deporte como é o atletismo”. En este sentido, los nacionalistas defienden que la práctica del deporte resulta “fundametnal no desenrolo das persoas”. 
Por ello, reclaman al ejecutivo socialista “maior responsabilidade e compromiso para dotar dos medios adecuados e necesarios para a súa práctica e promoción”. Llevarán una moción al Pleno. l

El BNG reclama el arreglo y mejoras en las instalaciones de atletismo de Fontecarmoa

Te puede interesar