La Diputación replica al PP que la comarca de O Salnés fue de las más beneficiadas de la provincia en inversión

La Diputación replica al PP que la comarca de O Salnés fue de las más beneficiadas de la provincia en inversión
Carmela Silva durante un almuerzo informativo reciente en Vilagarcía | g. salgado

Guerra de cifras entre los diputados y cargos del PP y la Diputación de Pontevedra después de que los primeros ofreciesen una rueda de prensa para denunciar el “castigo” de la administración provincial a la comarca de O Salnés. El diputado socialista Carlos Font responde a los conservadores alegando que el gobierno de “Carmela Silva investiu no Salnés 37 millóns de euros en dous anos e medio, sendo unha das comarcas máis beneficiadas da provincia de Pontevedra”. De ese global, aclara, “19, 7 millóns correspondéronse ao pasado ano 2017”. Añaden en esta línea que para el Plan Concellos de 2018 habrá aportaciones de más de 14 millones de euros.
Font tilda la comparecencia de los conservadores como “esperpéntica e chea duha sarta de mentiras propia dun partido que está desesperado e a quen non lle queda mási oposición que a falacia permanente coa que lles faltan ao respecto ás veciñas e veciños do Salnés”.
“Nin saben sumar”
El diputado provincial asegura que los números “mostran que O Salnés é un dos territorios da provincia máis favorecidos polos investimentos” e ironizó sobre los datos ofrecidos por los populares alegando que “nin saben sumar”.
De hecho Carlos Font apuntó que los números “demostran que O Salnés recibe máis por habitante que Vigo ou Pontevedra”. Puso sobre la mesa datos referentes al año 2016 (con 163,80 euros por habitante según la Diputación) y al 2017 (187,65 por habitante). “Fronte a elo os habitantes de Vigo e Pontevedra apenas se achegan aos 50 euros de media”, argumentan.
El diputado socialista se dirige particularmente a Luis Aragunde al que le recomienda “unhas cantas clases de matemáticas no seu nivel máis básico. Non se decata de nada”.
Font no quiso entrar en las críticas vertidas por el PP respecto del Plan Concellos. “Levan repetindo a mesma mantra durante estes dous anos, cando os alcaldes e alcaldesas do PP cada vez que falan con nós aplauden a nosa equidade e os criterios obxectivos no reparto dos recursos que nunca existiron nesta Deputación”, señalan.
Font también ironizó sobre la denuncia de los populares de que hay obras paralizadas en concellos de la comarca. “Isto é abraiante. De verdade que se mentir á cidadanía non fose algo tan grave, era como para estar rindo un mes”, apunta. A mayores añade que “cousas como estas son as que explican que sigan perdendo alcaldías”.
Carlos Font tiene claro que “fronte ás mentiras están os datos, non son opinións, son cifras puras e duras que veñen a deixar fóra de xogo á colección de despropósitos dos deputados e deputadas populares cando ven que non poden responder cun só argumento á nosa xestión” .

La Diputación replica al PP que la comarca de O Salnés fue de las más beneficiadas de la provincia en inversión

Te puede interesar