lunes 28/9/20

La DOP del Mexillón confía en los procesos sanitarios que sigue su producto tras la intoxicación en Valencia

Absoluta confianza en el sistema de control sanitario. Así de rotundos se muestran desde la Denominación de Orixe Mexillón de Galicia respecto del proceso que sigue el producto extraído en las rías gallegas

Una descarga de mejillón en la Ría de Arousa |
Una descarga de mejillón en la Ría de Arousa |

Absoluta confianza en el sistema de control sanitario. Así de rotundos se muestran desde la Denominación de Orixe Mexillón de Galicia respecto del proceso que sigue el producto extraído en las rías gallegas y tras el episodio de intoxicación alimentaria registrado hace unos días en Valencia.

A la espera de que las investigaciones en marcha determinen cuales fueron las causas reales de la citada intoxicación alimentaria desde la DOP hacen un llamamiento a la calma y a la prudencia. La propia Denominación de Orixe incide en que “na primeira fase da cadea de subministro o Intectmar, que ten recoñecido prestixio internacional, realiza o monitoreo continuo das zonas de produción”. A mayores señala que “os servizos de sanidade inspeccionan periodicamente as instalacións e as prácticas de procesado de mexillón nas empresas”. Siempre, aseguran, “co obxectivo principal de preservar a saúde do consumidor.
Y es que desde la DOP defienden que tanto el sector productor como el transformador del mejillón cultivado en Galicia están “caracterizados polas boas prácticas nas súas actividades e por unha actitude de mellora continua nos procesos para ofrecer o mellor produto ás persoas consumidoras e, por riba de todo, de especial esmero e respecto pola saúde dos consumidores”.

Mexillón de Galicia manifiesta que la “Inspección Sanitaria comprobou in situ que os procesos e rexistros que acreditan a aplicación pola empresa do tratamento térmico 90-90 están conformes á normativa establecida”.

Ningún caso más
Desde Mexillón de Galicia inciden que el producto “sospeitoso foi distribuído a toda España, e non se teñen declarado ata agora outros casos de brotes de intoxicación”.
Recuerdan desde la DOP que “casos similares de sospeita sobre produtos alimentarios resultaron libres de imputación”. De hecho inciden en que “podemos recordar a intoxicación masiva producida en Alemania, na que se imputou a causa a un produto sospeitoso da que resultou libre unha vez se demostrou que a contaminación estaba causada concretamente por froitos roxos procedentes de China”.

De hecho Mexillón de Galicia advierte con rotundidad de que “é necesario manter a prudencia, xa que son moitos e variados os posibles causantes deste episodio”. Manifiestan en este sentido que “non se poden lanzar hipóteses sobre a causa da intoxicación, e menos sobre este mexillón que ten a garantía de ter sido sometido ao proceso térmico que inactiva o virus”.

Comentarios