El PSOE acusa al PP de “irresponsabilidad política” al insistir en las pistas de pádel

El PSOE acusa al PP de “irresponsabilidad política” al insistir en las pistas de pádel
una de las últimas reuniones del patronato de la fundación fexdega

El PSOE mostró ayer su “preocupación e indignación” tras el anuncio del alcalde, Tomás Fole, de convocar el Patronato de la Fundación Fexdega para abordar de nuevo la concesión de las pistas de pádel. Creen que es una “irresponsabilidad política” porque insisten en que el máximo órgano de decisión sobre el recinto “tumbou a proposta”. Ahora, recriminan los socialistas, “a intención de Fole pasa por incluir no Patronato a dúas persoas que non son de Vilagarcía, en representación da Diputación que non aporta nin un céntimo, para decidir sobre algo que os lexítimos representantes de Vilagarcía xa rexeitaron”.

Creen “insultante e inmoral” que Fole se apoye ahora en la Diputación

Desde el PSOE insisten en los “reiterados” intentos del alcalde de sacar adelante el “proxecto de privatizar o 25% do recinto ferial para que unha empresa instale unhas pistas de pádel para negocio privado e foron igualmente coñecidos os sucesivos fracasos”. Sin embargo, inciden en la “persistencia e cabezonería soprendente para sacar adiante un proxecto empresarial privado”, que contó con la oposición de todos los miembros del Patronato, a excepción de los representantes del PP, en la última reunión.

Ahora desde el PSOE critican que el alcalde pretenda volver a abordar esta concesión en la próxima convocatoria con la intención, añaden, “de terxiversar aquela vontade coxunta e todo para facilitar un negocio á empresa privada que se faga coa concesión”.

Para Tania García, portavoz del grupo municipal socialista y representante del PSOE en el Patronato de Fexdega, “o modo atopado por Fole resulta inmoral e insultante, xa que en indignante complicidade coa Deputación de Pontevedra o Patronato incluirá dúas persoas, que non son de Vilagarcía e que representarán a un ente que non aporta nin un euro á Fundación Fedega, para que amañen unha decisión que hipotecará unha instalación municipal que se sostén con medios municipais durante dez anos e practicamente eliminará a posibilidade da celebración de feiras e eventos no recinto”.

Los socialistas creen que la devolución de Hacienda resuelve
el actual problema
de financiación

Los socialistas creen que ahora ya no hay cabida para la búsqueda de fórmulas de financiamiento de Fexdega, ya que aseguran que “é público que o Ministerio de Facenda devolverá 700.000 euros máis intereses á Fundación Fexdega pola devolución do IVE das obras de construción”. García concluye que “eses fondos desarticulan a idea de que privatizar Fexdega é necesario, e dan ademáis a posibilidade de que entre todos podamos contribuír a definir que queremos para Fexdega. É necesaria unha planificación pensando nos cidadáns e non nunha empresa”.

 

El PSOE acusa al PP de “irresponsabilidad política” al insistir en las pistas de pádel

Te puede interesar