Ence señala que la oferta a los comuneros era para regenerar las plantaciones de eucaliptos

Ence señala que la oferta a los comuneros era para regenerar las plantaciones de eucaliptos

Ence señala que la propuesta lanzada a los comuneros vilagarcianos forma parte de un plan para regenerar masas de eucaliptos “xa existentes” y que se está promoviendo a lo largo y ancho de todo el monte gallego.
“Trátase dunha iniciativa coñecida como Proxecto de Recuperación de Masas Existentes de Eycalyptus Globulus, polo cal Ence levará a cabo investimentos e melloras en eucaliptares das provincias de Pontevedra e A Coruña que sufran abandono ou algunha alteración, co obxectivo de reactivar a produción e reducir o risco de incendio que estes posúen ao deixar de estar coidados, ademais de crear riqueza para os propietarios forestais unha vez recuperados”, explican desde la empresa maderera.
Otros usos
Ence incide asimismo en que las labores se realizarán en una parte de los montes, “tendo en todo caso os comuneiros a posibilidade de dedicar o resto dos montes aos usos e destinos nos que teñan interese”.
Ante las críticas surgidas desde la Mancomunidad de Montes de Vilagarcía, Ence señala que en el municipio se está llevando a cabo una labor informativa “mediante a cal se lles fai partícipes das vantaxes que poderían obter en caso de estar interesados en colaborar con esta iniciativa”.
Un proyecto que, señalan desde la compañía, tiene como objetivo promover una “xestión forestal sustentable” para reducir el riesgo de incendios, que aseguran que está principalmente causado por “o abandono do rural, a falta de xestión e a falta de mantemento do monte”. Asimismo, Ence señala que también lleva a cabo proyectos de mejora de superficies de especie autóctona, como el roble, el castiño y el abedul. “As comunidades que adoptan esta iniciativa asegúranse unha xestión sustentable da superficie”, dice la empresa. l

Ence señala que la oferta a los comuneros era para regenerar las plantaciones de eucaliptos

Te puede interesar