martes 19/1/21

EU exige que Ravella aclare las presuntas “irregularidades” del contrato de Vilablues

El grupo municipal de Esquerda Unida exige al gobierno local de Alberto Varela que explique públicamente y sin dilación las dudas que surgen en torno a la contratación del Vilablues.

Raimundo Amador tocará en el Festival Vilablues el próximo 13 de julio, según lo anunciado por el Concello | cedida concello
Raimundo Amador tocará en el Festival Vilablues el próximo 13 de julio, según lo anunciado por el Concello | cedida concello

El grupo municipal de Esquerda Unida exige al gobierno local de Alberto Varela que explique públicamente y sin dilación las dudas que surgen en torno a la contratación del Vilablues. Desde la agrupación izquierdista inciden en que “á espera de que Ravella aporte a información necesaria” desde sus filas se teme que “a administración local poida ter incorrido nalgún tipo de irregularidade relacionada coa contratación dun festival”.
Y es que el Concello de Vilagarcía acaba de sacar a licitación pública el Festival de Blues (conocido como Vilablues) con un cartel ya cerrado con artistas y lugares de conciertos y con tan solo unos días para contratar. Ante esta circunstancia Esquerda Unida entiende que o bien el gobierno local no tiene intención real de sacar adelante el festival o este “ten sido pechado con anterioridade á finalización do concurso que por primeira vez se ten convocado para adxudicar a organización do evento”.
Según el pliego de condiciones del concurso las empresas interesadas en organizar el Vilablues 2018 tienen de plazo hasta el día 6 de julio para presentar ofertas. Los conciertos (con nombres ya cerrados como Raimundo Amador, Sax Gordon & Leon Beal o Sou Soothers, entre otros) arrancan el día 13.
“Materialmente imposible”
Con estos datos Esquerda Unida entiende que resulta “materialmente imposible que ningunha produtora ou entidade organizadora cumpra coas condicións estipuladas nos pregos do concurso convocado por Ravella”. El portavoz de la formación, Jesús López, incide en que “evidentemente, ata que o Concello dea explicacións, non podemos afirmar nada de forma rotunda”. Añaden que “ou ben estamos ante un desleixo absoluto do goberno municipal, ao que lle dá igual que o festival se celebre ou non, ou alguén ten xa en marcha a organización e a contratación de artistas”.
     Esquerda Unida incide en que el concurso convocado “non só esixe un cartel pechado cuns artistas concretos e unhas contías igualmente delimitadas, senón que se dá a circunstancia de que o prazo fixado para a presentación de ofertas remata apenas unha semana antes das datas previstas para a celebración do propio festival”. Es más, apuntan que “o Concello disporía aínda de cinco días para resolver, podendo chegar o histriónico caso de que o Vilablues se adxudicase o mesmo día no que se prevé a actuación de Raimundo Amador en Vilagarcía”.
     Desde EU entienden que “resulta absolutamente imposible” cerrar conciertos de tal caché en plena temporada estival y con apenas unos días de margen. Es por ello que exige explicaciones públicas al gobierno local.
      El Concello de Vilagarcía anunciaba ayer en comunicado de prensa el Festival Vilablues para los días 13, 14 y 15 de julio con los artistas reseñados en el pliego.

Comentarios