EU y Somos defienden que el reglamento de la Praza es la “ruina” de las pescantinas

EU y Somos defienden que el reglamento de la Praza es la “ruina” de las pescantinas
Diario de Arousa-2019-03-21-007-9c7c7327

Somos Maioría y Esquerda Unida exigen al ejecutivo de Alberto Varela “consenso” para la aprobación definitiva de la nueva ordenanza de la Praza de Abastos. Lo hacen tras mantener una reunión con los vendedores de pescado, uno “dos colectivos maioritarios de praceiros, que ademais traballan un produto que presenta características moi especiais de adquisición, conservación e vendas”, señalan en un comunicado ambos grupos municipales, que rechazan que el gobierno socialista solo se reuniese con representantes de la asociación, “deixando fóra estes vendedores, nunha decisión que lles afecta moi directamente”.

“O que no se pode pretender é que este colectivo se vexa na obriga de vender os días nos que case non hai compradores, o que aboca a mercadoría a ir directamente ao lixo. As condicións do peixe e do marisco, cuns tempos moi curtos de frescura, fan que estes traballadores debean elexir moi ben os días de venda e de adquisición en lonxa da mercadoría. Varela non se preocupou de entener esta situación”, señala Gaspar Somoza, de Somos, que señala que existe una “crispación entre os comerciantes no momento da aprobación da normativa que se achaca aos que pretendemos facer as cousas ben”.

En este sentido, Jesús López, de EU, incide en que el ejecutivo “non buscou consenso” y no mostró las alegaciones a la oposición “ata hai poucas semanas”. Para el edil “uns poucos minutos coas peixeiras e peixeiros xa fan comprender que o que pretende o goberno pode levar á ruína a este colectivo”. Por ello, reclama excepciones en la normativa que irá a Pleno el jueves 28.

EU y Somos defienden que el reglamento de la Praza es la “ruina” de las pescantinas

Te puede interesar