El gobierno dice estar dispuesto a recibir a la organización del AF7 si quiere quedarse

El gobierno dice estar dispuesto a recibir a la organización del AF7 si quiere quedarse
Miro Serén y Tania García comparecieron ayer en rueda de prensa para hablar sobre la marcha del AF7 | g.s.

El concejal de Deportes, Argimiro Serén, y la portavoz del Gobierno, Tania García, comparecieron ayer para dar cuenta de la polémica suscitada en torno a la marcha del torneo Arousa Fútbol 7 después de 23 años en la capital arosuana. Los dos responsables del gobierno local aseguraron que están “dispostos” a “recibir cos brazos abertos á organización do Arousa Fútbol 7”, en caso de que esta reconsidere su postura y decida finalmente apostar por Vilagarcía para celebrar su evento. Eso sí, aclaró Tania García que siempre y cuando “se faga dende o diálogo e dende o respecto ás persoas e ás institucións, porque non son de recibo nin os insultos nin as descalificacións que se recibiron por parte dalgún membro da organización”.


La comparecencia la inició el edil de Deportes con el objetivo, según él, “de poñer luz” sobre la anunciada y ratificada marcha. Serén apuntó que “a día de hoxe, se non son os motivos económicos, non sabemos qué foi o que os levou a marchar da cidade”. Explicó el concejal que estaban totalmente dispuestos a ofrecerles lo mismo que en años anteriores. “Teñen o si a utilizar os catro campos de fútbol que solicitaron. Tamén saben que poden contar co pavillón de Fexdega”. Hizo alusión al personal municipal que se destinaba a este torneo. “Se piden os 40 traballadores municipais de sete departamentos distintos que tiveron en edicións anteriores saben que os poden ter” y recordó que “é a asociación deportiva que máis diñeiro público recibe”.


Los “noes”
El responsable del área de Deportes destacó también las líneas que no están dispuestos a asumir desde el Concello para que el torneo de fútbol alevín siga en Vilagarcía. “Se buscan sobrecargar o campo da Lomba contra os criterios técnicos e as prioridades doutros clubes a resposta de que sigan é non. Se buscan pechar vías urbanas ou botar bombas de palenque sen autorización caíndo as canas encima dos xogadores a resposta tamén é non e se buscan impoñer as datas do evento sen ter en conta a outros que se celebran na cidade pois tampouco poden pretender que o aceptemos”. 


      En todo caso desde la concellería de Deportes se hizo un llamamiento a “reconducir a situación”. “Nunca chegamos a este nivel e cónstame que a relación dos organizadores doutros eventos con este Concello sempre foi cordial”.


      Desde el gobierno municipal tasan en alrededor de 42.000 euros (sin luz y agua ni las propias instalaciones) lo que hasta ahora invertían las arcas municipales en promover la organización del Arousa Fútbol 7. Miro Serén manifestó que “a día de hoxe non sabemos os motivos da marcha porque non nos aclararon”. También manifestaron que no volvieron a reunirse con la organización del torneo desde aquel encuentro en el que, según palabras de Ravella, se pedían 65.000 euros como condición para no irse a Sanxenxo.


“Non vou dimitir”
El concejal de Deportes también quiso responder a las peticiones de dimisión esgrimidas desde las filas del Partido Popular. “Por se a alguén lle quedou algunha dúbida, non vou dimitir”.


      Tanto Serén como Tania García incidieron en que “isto xa trascende o asunto deportivo e é un claro tema político”. Los dos responsables municipales socialistas dejaron la pregunta en el aire de “quién del PP promueve esa reunión que se celebró en la sede de la delegación de la Xunta en Pontevedra entre los miembros de la organización del torneo y José Manuel Cores Tourís” y lamentaron la, según ellos, “postura vergonzante” del Partido Popular de Vilagarcía que “polo visto o único que busca é sacar rédito político desta situación en contra dos intereses dos vilagarciáns”. 

El gobierno dice estar dispuesto a recibir a la organización del AF7 si quiere quedarse

Te puede interesar