Louzán traslada a las empresas su plan de contratación de jóvenes titulados

Louzán traslada a las empresas su plan de contratación de jóvenes titulados

Rafael Louzán ratificó ayer la apuesta de la administración provincial por el empleo con una visita a una firma que trabaja fundamentalmente con personal cualificado. El presidente de la Diputación señaló que “un enxeñeiro terá a posibilidade de ver como se traballa nesta empresa durante un ano e adquirir así a experiencia necesaria para colocarse no mercado laboral”. Y es que Tune Eureka es una de esas empresas que, tal y como destacó el propio Louzán, “sabe defenderse ante a crise económica”. Uno de los directivos de la firma de Bamio, Manuel García, capitaneó una visita por las instalaciones y explicó al presidente provincial y al alcalde que “de todo o que facemos aquí o 95% vai para a exportación e, fundamentalmente, para Noruega, Alemania e Inglaterra, por ese orde”. Es por ello que los requisitos que se exigen al personal “son duros, porque se requiren idiomas para falar cos clientes”.
En Tune Eureka señalan que “o que facemos fundamentalmente é pezas para barcos, para a industria do papel, armarios de conxelación ou equipos para o sector do petróleo entre outros”.
La empresa está acometiendo justo en estos momentos una ampliación presupuestada en dos millones de euros para, según Manuel García, “manter os postos de traballo actuais e diversificar e separar o sistema de produción. Nestes momentos o noso obxectivo é manter a plantilla actual que está fixada en arredor de 60 persoas”.
Rafael Louzán apuntó a que “empresas como esta dan valor engadido dado que contan cun personal moi profesionalizado que ten unha titulación superior e que fala varios idiomas”. De hecho, manifestó que “coas bolsas que sacamos agora vaise permitir que xente que non tivo nunca unha oportunidade poida acceder por primeira vez a un posto de traballo”. La administración provincial invertirá un total de cuatro millones de euros en este proyecto que permitirá la contratación de un total de 68 titulados en la comarca de O Salnés. “Son 103 titulacións diferentes e poden acceder a estas bolsas non só titulados universitarios, senón tamén aqueles que estudaron ciclos medios e ciclos superiores”, matiza.
Louzán cree que “desta forma poderase frear o desemprego na provincia de Pontevedra, así como evitar que moitos destes mozos, cunha formación exquisita, opten por marchar ao estranxeiro como xa teñen marchado outros moitos antes ata o momento”.

Louzán traslada a las empresas su plan de contratación de jóvenes titulados

Te puede interesar