Marea da Vila pide al COncello que ofrezca instalaciones para bajar las ratios de las aulas

Marea da Vila pide al COncello que ofrezca instalaciones para bajar las ratios de las aulas
María de la O Fernández, portavoz de la formación Marea da Vila | g. salgado

El grupo municipal de Marea da Vila pide al Concello de Vilagarcía que elabore una relación de espacios municipales que se pedan acondicionar para la vuelta a las aulas y los ponga a disposición de la Consellería de Educación.

"Está claro que condicións inéditas como as que vivimos precisan da colaboración das institucións e a seguridade dos nenos e nenas e da comunidade educativa merecen un esforzo para o entendemento", asegura la portavoz, María de la O Fernández. Marea da Vila señala al Auditorio o las casas de cultura entre las instalaciones posibles para este fin. "A cuestión sería avaliar cales son as máis axeitadas para poñelas a disposición da Consellería", apunta la edil.

El grupo municipal es crítico con el protocolo de la Xunta que "establece ratios de 25 alumnos" y un distanciamiento entre aulas de "tan só un metro". La formación califica como "sorprendente" que "cando as reunións sociais se están a limitar a un máximo de dez persoas, nas aulas vaian convivir ata 25 persoas xunto á titora". Además, señalan que tras meses recomendando distancia de metro y medio, "resulta que nenos e nenas van a estar separados por unha distancia dun metro entre mesas medindo dende o centro da cadeira, do que resulta que finalmente estamos a falar de 60 centímetros", indica Fernández González.

Para Marea da Vila la situación denota "falta de esforzo" por parte de la administraicón autonómica. María de la O Fernández contradice a la conselleira, Carmen Pumar, y asegura que el problema no es la falta de espacios, sino que tiene que ver "coa contratación do profesorado preciso para realizar os desdobres e baixar as ratios. Na maioría dos concellos existen espazos municipais que se poderían utilizar como aulas".

En este sentido, Marea da Vila defenderá en el Pleno una moción en la que se reclama a la Consellería la creación de una bolsa de interinidad Covid para la contratación de profesorado "mentras dura esta situación de pandemia". También critican que la limpieza e higiene queden en mano de los concellos, "posto que a Consellería parece pouco disposta a colaborar con fondos propios", denuncia María de la O Fernández.

Marea da Vila pide al COncello que ofrezca instalaciones para bajar las ratios de las aulas

Te puede interesar