Marea denuncia que operarios ajenos a la obra retiraron el césped de Praza Galicia para instalar el riego

Marea denuncia que operarios ajenos a la obra retiraron el césped de Praza Galicia para instalar el riego
Los operarios procedieron ayer a retirar el césped instalado hace unos días para colocar el sistema de riego | cedida

Por unha Marea na Vila denucia que operarios ajenos a la empresa adjudicataria de la reforma de la Praza de Galicia procedieron ayer por la mañana a retirar los tepes de césped para colocar el riego “que esqueceu o Concello incluír no proxecto”.
Integrantes de la confluencia fueron testigos directos de esta actuación de retirada y colocación del riego que llevaron a cabo, denuncian, “operarios alleos á contrata encargada de remodelar” la céntrica plaza.
Unos hechos que, advierten desde la Marea, podrían constituir “unha vulneración da lexislación laboral en materia de seguridade, xa que descoñecemos se a colaboración destes traballadores estaba contemplada na avaliación de riscos”. A este respecto, desde la confluencia señalan que no aparece especificado en el contrato y “a norma obriga a existencia de cordinación en materia de prevención cando hai traballadores alleos á contrata principal”.

Proyecto estrella o “bochorno”
Por todo ello, Marea exige al gobierno local que explique cómo es posible “que a obra non contemplara a colocación do rego e tiveran que retirar o céspede para colocar esta parte esquecida do proxecto”.
Consideran desde la confluencia de fuerzas de la izquierda que el que estaba llamado a ser “o proxecto estrela do goberno socialista” acabará en “bochorno” por la “incapacidade e falta de rigor dun goberno que non fai o menor seguimento das obras que contrata”.
Sobrecostes
Asimismo, en el comunicado que envían desde Por unha Marea na Vila piden explicaciones al ejecutivo socialista sobre “os sobrecustos desta situación e como se van a acometer”. También piden que se aclaren “cales van a ser as reformas anunciadas pola concelleira de Urbanismo para evitar a inseguridade que pode provocar este proxecto”.
Y es que la retirada del césped para colocar el riego llega solo dos días después de que Marea mostrara sus dudas sobre la compatibilidad de la reforma, tal y como está pensada, con eventos multitudinarios como la Fiesta del Agua. En este sentido, criticaron cuestiones como las aristas salientes o la solución que se da para la recogida de pluviales.

La formación incidió en que aplaude “todas as propostas de humanización do Concello, pero esiximos un mínimo de planificación, tanto preventiva como de accesibilidade”. Por unha marea tiene claro que los 300.000 euros gastados en la obra “non van lograr os obxectivos que formulou o goberno local de recuperar a antiga imaxe da zona”. Y es que entienden que “á vista da situación actual non só é unha falacia, senón todo o contrario”. Recordó la formación que “o goberno chegou a dicir que esta obra permitiría garantir unha mellor recollida de augas evitando futuras inundacións e a solución adoptada parece supoñer todo o contrario”.
Solo dos días después de estas declaraciones, Marea fue testigo de lo que considera una nueva muestra de la “continua improvisación” y esperan que sea la “derradeira bochornosa modificación do proxecto” aunque reconocen que “moito nos tememos que non vai ser así”. Adelantan en este sentido que “existen dúbidas razoables sobre a situación da zona verde do proxecto” como “árbores que non se axustan ao prego aprobado no seu día ou superficie de enraizamento insuficiente”.

Marea denuncia que operarios ajenos a la obra retiraron el césped de Praza Galicia para instalar el riego

Te puede interesar