El Partido Socialista acusa a Fole de aplicar de “forma arbitraria” la ordenanza de terrazas

El Partido Socialista acusa a Fole de aplicar de “forma arbitraria” la ordenanza de terrazas
Diario de Arousa-2014-04-23-004-8ad9a27b

El Partido Socialista critica la gestión que el gobierno local está realizando del conflicto de las terrazas y toldos de hosteleros y comerciantes. Y es que desde el PSOE local acusan al alcalde, Tomás Fole, de “aplicar a lei de maneira arbitraria ao facer cumprir a normativa a uns negocios para facer a vista gorda intencionalmente con outros”.
Para los socialistas no es la primera vez que se produce esta situación. Se remiten a lo ocurrido en la Festa da Auga del año 2012, cuando, recuerda, “o alcalde ordenou inspeccionar o horario de peche dos locais e ante os informes que advertían do incumprimento de horarios por parte de varios locais unicamente resultaron sancionados algúns, quedando exentos outros”. De esta forma, lamentan que “seguindo esta liña en plena Semana Santa o alcalde ditamina que algúns negocios, pero non todos, teñen 24 horas para revisar terrazas e toldos baixo risco de forte sanción”.
Desde el PSOE califican este hecho de “despropósito”, al que añaden unas recientes declaraciones del alcalde en el que “di agora que non se inspeccionarán os comercios porque Fole é consciente de que é un colectivo que o rexeita e pretende gañarse o seu favor”.
Para el PSOE “o constante cambio de criterio e de formas de actuación do alcalde é patético”. Los socialistas afirman que están recibiendo consultas y quejas de dueños de negocios de Vilagarcía que “non saben que ocurrirá o día de mañá porque comproban que un día di unha cousa e outro di outra”. Desde las filas socialistas recuerdan que “hai tres anos que Fole, por mero electoralismo, alimentou un conflito que non era tal e adicouse a prometer que el solucionaría todo con moita permisividade. Levamos tres anos dende aquela e o único que teñen hosteleiros e comerciantes de Vilagarcía é a convicción de que no goberno local non hai criterio fiable para nada”.
Ante estas circunstancias, el PSOE local reclama a Tomás Fole “criterio e decisión”. Aseguran que “este Concello estase convertindo nunha burla. Todo vale, ata que alguén se queixa, entón móntase unha norma para quedar ben, aplícaselle un criterio aos amigos e outro aos que non o son, e ao final queda todo no aire e vove a estar como ao principio”.
Por lo demás, desde el PSOE reiteró ayer sus quejas por el hecho de que el gobierno local impida presentar iniciativas al Pleno Municipal, un hecho que lleva a que esta mañana hayan convocado una comparecencia conjunta los portavoces del grupo municipal socialista y de Esquerda Unida. n

El Partido Socialista acusa a Fole de aplicar de “forma arbitraria” la ordenanza de terrazas

Te puede interesar