El patrón de Carril denuncia el abandono de la lonja y su estado “tercermundista”

El patrón de Carril denuncia el abandono de la lonja y su estado “tercermundista”
Diario de Arousa-2019-05-29-003-ffaf54f6

El patrón mayor de la Cofradía de Carril, José Luis Villanueva, denuncia abiertamente el abandono de la lonja por parte de las administraciones competentes. “Estamos deixados da man de Dios e estas instalacións cada vez son máis tercermundistas”. Se refiere el presidente del Pósito carrilexo tanto al mantenimiento del lugar como al estado de la estructura. “Pagamos relixiosamente un tanto por cento do canon que nos corresponde e aínda así temos que seguir aguantando esta situación”, explica. Señala que desde que rechazaron hace unos años el proyecto que la Consellería do Mar puso sobre la mesa “porque non nos convencía e non nos parecía operativo” nada más se ha sabido de inversiones en estas instalaciones. “Chove dentro, a estrutura está danada e a última actuación que se fixo, que foi a de parchear a parte de atrás está aí para ver. Xa está oxidada”, explica Villanueva.

El patrón mayor recuerda que “a lonxa presenta todo tipo de deficiencias e incumpre claramente a normativa”. También señala que se pidió en su día el espacio de la planta de arriba para dar “máis servizo ao sector, pero o que temos alí son okupas. Non sei se pagan ou non, pero dende Portos non nos contestan respecto da súa situación”.

José Luis Villanueva habla del proyecto que en su día Mar puso sobre la mesa. Señala que “proxectábase unha lonxa ampliada hacia arriba como zona de subasta e con ascensor. Iso non nos pareceu nunca operativa. Como se rexeitou ese proxecto pois castigóusenos de por vida”. Entiende además el presidente del Pósito carrilexo que “aquel proxecto íanos hipotecar aos usuarios en dous millóns de euros e por iso non estabamos dispostos a pasar en ningún caso”.

Entre las deficiencias que se detectan en las instalaciones de la lonja dice Villanueva que hay “buratos nas paredes, os baños incumpren a lei de sanidade e non temos espazo suficiente para gardar material. Ademais temos que subastar no chan”. Incide el patrón en que la lonja de Carril es la "máis rentable de Galicia se extrapolamos os datos e debería contar cunha actuación importante sexa por parte do departamento que sexa, pero hai que facer algo".

El patrón de Carril denuncia el abandono de la lonja y su estado “tercermundista”

Te puede interesar