La PDRA y la plataforma vecinal contra la mina llaman a asistir a la manifestación

La PDRA y la plataforma vecinal contra la mina llaman a asistir a la manifestación
Diario de Arousa-2018-06-10-007-e60fe1c0

La Plataforma en Defensa da Ría de Arousa y la Plataforma Veciñal Mina de Touro- O Pino Non llaman a asistir a la manifestación que saldrá hoy de la Alameda de Santiago de Compostela, y finalizará en la Praza do Obradoiro.
Un emblemático escenario que confían llenar ante la “alarma social” generada por el proyecto de Atalaya Mining, que consideran peligroso “tanto para a contorna agro gandeira e turística de Touro- Pino como para o motor socio-económico da Ría de Arousa, a súa produción marisqueira, pesqueira, de mexillón e turística”.
Los organizadores recuerdan que se trata de un “macro- proxecto mineiro” y creen necesario que “o conxunto da sociedade galega” sea “partícipe dun amplo debate social sobre a necesidade de impulsar os seus modelos socio- produtivos do campo e do mar, íntimamente vencellados co seu reclamo turístico e cloaramente sostibles económica, social e ambientalmente”. Apuestan, así, por actividades “que fixan poboacións e xeran espectativas de futuro ás novas xeracións”, frente a un “modelo extractivista, depredador de recursos, destrutor de empergo e ambientalmente inviable que, ademais, non deixa a riqueza aquí”, como entienden que representa la mina de cobre.
Por ello, llaman a toda la sociedad a asistir a una manifestación que está convocada por más de una veintena de colectivos y que cuenta con el apoyo, en Arousa, del conjunto del sector del mar, que ha preparado intensamente esta protesta.

La PDRA y la plataforma vecinal contra la mina llaman a asistir a la manifestación

Te puede interesar