La PDRA valora presentar un contencioso para acceder a datos de la antigua mina de Touro

La PDRA valora presentar un contencioso para acceder a datos de la antigua mina de Touro
Los colectivos en contra de la mina de Touro-O Pino ofrecieron ayer una rueda de prensa | gonzalo salgado

La Plataforma en Defensa da Ría de Arousa, la Plataforma Vecinal Mina de Touro-O Pino Non y sectores productivos de la Ría de Arousa valoran la presentación de un recurso contencioso administrativo contra la Dirección Xeral de Enerxía e Minas. La oposición frontal a la reapertura de estas instalaciones busca tener acceso a toda la información y expedientes de la antigua mina para conocer en profundidad la afectación que esta tuvo sobre el entorno.
El presidente de la PDRA, Xaquín Rubido, explicaba ayer que “primeiro imos esperar á resolución da Valedora do Pobo ao respecto e en función diso actuaremos ou acudiremos á xustiza”. Y es que todos estos colectivos (en representación de un total de 40 con vinculación directa con el mundo del mar) mantuvieron un encuentro con la Valedora hace unos días. “Todos os datos están nese expediente, referentes a analíticas, a informes, a inspeccións, multas, peche de actividade ou medidas correctoras entre outras cuestións”, manifestó Xaquín Rubido.


“Están incumprindo a lei de transparencia. Dende a Valedora di que estamos en todo o dereito de que se nos responda en prazo e se nos dea esa información”, manifiestan desde la Plataforma en Defensa da Ría.
Por su parte, como representante del Consello Regulador do Mexillón, Alfredo Otero incidió en que “sempre nos tachan de que é un tema político, pero é un tema social. Somos moitísimas as familias que vivimos da Ría de Arousa e isto non só nos afecta aos do mar, senón tamén aos da terra”. Por su parte el patrón mayor de la Cofradía de Cambados, Ruperto Costas, incidió en que “estamos nunha situación de auténtica alarma social e tamén dunha clara sospeita”.
“Non imos parar”

Desde la Plataforma Veciñal Mina Touro-O Pino Non manifestaron que “non imos parar. Imos usar todos os recursos que temos na nosa man e imos seguir presionando dende diferentes opcións”. De hecho este colectivo lamenta que no se eche luz y taquígrafos sobre el expediente de la antigua mina y se pregunta “a quen está defendendo o goberno galego? A qué intereses responde?”.

El sector también incidió en que “se lles enche sempre a boca aos políticos co tema da transparencia e logo actúan do xeito totalmente contrario, con oscurantismo”.
La PDRA hizo además referencia a todos los concellos que apoyaron la moción que presentaron en los diferentes plenos en contra de la reapertura de la citada mina. “Hai un posicionamento claro que teñen que escoitar e non o están facendo. Temos dereito a ver eses expedientes que reclamamos”, concluyen.

La PDRA valora presentar un contencioso para acceder a datos de la antigua mina de Touro

Te puede interesar