Los policías acusan a Ravella de aliarse con la aseguradora para evitar indemnizar a un agente

Los policías acusan a Ravella de aliarse con la aseguradora para evitar indemnizar a un agente
Diario de Arousa-2017-02-05-005-0a0e9a0b

Los policías locales de Vilagarcía acusan al Concello de aliarse con al aseguradora para evitar indemnizar por accidente laboral a Benito Romero, un exagente al que se le disparó su arma mientras la limpiaba, en mayo de 2012.
Un fallo judicial echa abajo la demanda del agente, que reclamaba una indemnización por accidente laboral, y los policías locales tienen clara cuál es la causa de esta resolución.
“Neste caso, o traballador que todos entendemos que ten dereito a unha indemnización como vítima de accidente laboral, non foi indemnizado como tal a consecuencia de diferentes informes emitidos polas distintas instancias administrativas deste Concello, facendo causa común coa compañía aseguradora contra o traballador lesionado”, aseguran en un comunicado en el que recuerdan que Romero, a consecuencia de los hechos, “resultou ferido de gravidade e cunha incapacidade total para o exercicio das súas funcións” así como “con secuelas graves que a día de hoxe, depois de catro anos e medio, continúa a ser tratadas e coa posibilidade de ter que ser sometido novamente a intervencións quirúrxicas”.
En uno de los informes emitidos por el Concello se señala que los agentes son “responsables persoal e directamente polos actos que na súa actuación profesional leven a cabo, infrinxindo ou vulnerando as normas legais, así como as regulamentarias que rixen a súa profesión”.
Un documento que no es baladí si se tiene en cuenta precisamente la polémica surgida entre la Policía Local y el gobierno por el seguro de los coches patrulla, que no cubren al conductor en caso de que sea “culpable” del accidente.
“Volvemos a insistir en aclarar que no desenrolo da labor policial, en moitas ocasións, non se respetan as normas, por exemplo de tráfico, como o teñen que facer o resto de conductores, para poder velar pola seguridade dos veciños que demandan a presenza policial urxente, e cando disto depende evitar un mal maior como, por exemplo, nos casos de seguridade cidadá e accidentes de tráfico de maior ou menor lesividade”, señalan desde la Policía Local.
Precisamente por ello consideran “alarmante” el “descoñecemento do alcalde sobre os seguros do Concello”. Cabe recordar la persecución que se produjo hace unas semanas como consecuencia de un coche que circulaba a velocidad excesiva por el casco urbano y huyó de la Policía, golpeando en varias ocasiones al coche patrulla e hiriendo a dos agentes. En caso de que, en el marco de dicha persecución, el vehículo policial tuviese un choque con otro vehículo o con un poste o una farola, por la misma regla de tres que se aplica en el caso del agente al que se disparó el arma, el conductor no tendría derecho a la indemnización, pero sí el acompañante, lo que califican como “paradóxico” desde  la plantilla del cuerpo policial. “Esta é a nosa mala fe, da que fala o señor alcalde, e esa é a boa  fe que a administración e o Concello de Vilagarcía profesa cos seus traballadores. Nós non tratamos de confundir ou enganar á cidadanía, senón que demandamos garantías e seguridade no desenrolo da nosa función”, aseguran los policías locales.
Los agentes señalan que “somos conscientes de que o que lle pasou ao compañeiro pódenos pasar a calquera. Ben no manexo da arma regulamentaria, ou deribada da súa utilización como defensa”, y piden que se tenga en cuenta el “estrés” de tener que tomar decisiones en cuestión de segundos. n

Los policías acusan a Ravella de aliarse con la aseguradora para evitar indemnizar a un agente

Te puede interesar