Lunes 17.12.2018

El PP ratifica a Raúl Santamaría como presidente local de Novas Xeracións

El joven fue apoyado por cargos del partido como Alfonso Rueda, Miguel Tellado o Andrea Levy

Raul Santamaría fue elegido presidente de Novas Xeracións del PP en Vilagarcía | MÓNICA FERREIROS
Raul Santamaría fue elegido presidente de Novas Xeracións del PP en Vilagarcía | MÓNICA FERREIROS

Sin sorpresas. Así se desarrolló el Congreso Local del PP en el que Raúl Santamaría salió elegido presidente de las Novas Xeracións de Vilagarcía. El joven fue ratificado por mayoría en una votación celebrada a mano alzada al filo de las nueve y media de la noche. Santamaría estuvo rodeado en el acto de pesos pesados del partido como Alfonso Rueda, Miguel Tellado, Andrea Levy y también el presidente local y candidato a la Alcaldía, Alfonso Gallego.

Tras proclamarse presidente de Novas Xeracións el joven vilagarciano hiló un discurso en el que prometió “un traballo baseado en falar e en non calar nada”. De hecho puso a disposición de Alfonso Gallego “este equipo que está disposto a traballar para que sexas alcalde o 26 de maio de 2019”.

Santamaría reconoció que la juventud en Vilagarcía está “ninguneada polo goberno local de Alberto Varela”. Hizo referencia el conservador a que “Varela prometeu en campaña que ía ter a porta aberta para escoitar as demandas dos veciños. A día de hoxe debeu pechala e perder a chave”.

El recién elegido presidente de Novas Xeracións aseguró que “hai moitas queixas de cidadáns por non ser atendidos polo goberno local” y apeló a un “absoluto abandono da mocidade e falta de comunicación por parte do alcalde”. Santamaría puso ejemplos como “a falta de actividades nas festas de San Roque ou o feito de que teñamos que desprazarnos a praias de fóra para desfrutar dunhas augas limpas”.


Santamaría se rodea de un equipo de jóvenes populares “orgullosos desta militancia”. Carolina Chantada ocupará el cargo de vicepresidenta y Daniel Domínguez el de secretario. Un nutrido grupo de nombres componen el Comité Ejecutivo.

Comentarios