El PSOE advierte de presuntas irregularidades en los dos últimos presupuestos de Valga

El PSOE advierte de presuntas irregularidades en los dos
últimos presupuestos de Valga
El Pleno de Valga debatirá hoy la aprobación definitiva de las cuentas

El PSOE de Valga advierte de que los Presupuestos que probablemente se aprobarán de forma definitiva en el próximo Pleno cuentan con una alegación del Colexio de Secretarios e Interventores, que ya recurrió las cuentas del año pasado.
El grupo socialista señala que “os orzamentos incorren en numerosas irregularidades reiteradamente aos do 2017 e que esto suporá unha traba nos vindeiros anos para o correcto funcionamento do Concello. Será imposible xestionar o concello e darlle un servizo correcto aos veciños se o TSXG anula os orzamentos de dous anos consecutivos. Bello Maneiro pretende levar ao Concello de Valga a un calexón sen saída. Pedísmolle responsabilidade e adecuar estes orzamentos á legalidade para impedir a paralización futura do noso concello”.
Retribuciones anormales
Uno de los argumentos que exponen desde Cosital es que “o Concello está impedindo que se cubra o posto de secretario e interventor ao ter unhas retribucións anormal e inxustificablemente baixas, que incluso incumpren an normativa autonómica”. A este respecto, los socialistas inciden en que Valga es el municipio de la provincia que tiene el menor complemento de destino y específico para los puestos de secretario e interventor, “e semella con claridade que coa finalidade de non cubrilo por ningún habilitado nacional”. El “incumprimento da lei de transparencia”, la ausencia de intervención sindical o la omisión del precetivo puesto de Tesorería son otras de las alegaciones de Cosital, que recurrió los presupuestos de 2017 ante el TSXG.

El PSOE advierte de presuntas irregularidades en los dos últimos presupuestos de Valga

Te puede interesar