El PSOE defiende en el Parlamento una inspección del cátering en centros públicos

El PSOE defiende en el Parlamento una inspección del cátering en centros públicos
Un pequeño usuario de un comedor escolar de un centro arousano d.a.

La socialista Carmen Gallego elevó al debate del Parlamento una moción en la que reclama una inspección del cátering en centros públicos y se hace eco de denuncias por el mal estado de la comida como las que se elevaron, durante el año pasado, desde diversos colegios, algunos situados en Vilagarcía.
La diputada autonómica cita a la ANPA “O Pitaño”, de la Galiña Azul de Carril, y asegura que las quejas por el servicio se repitieron este verano “por comida en mal estado ou de mala ou ínfima calidade”.
Un problema que Gallego culpa al gobierno gallego de Alberto Núñez Feijóo que “rebaixo o prezo no contrato do servizo, que finalmente gañan empresas que ofrecen unha menor calidade”.
Puso como ejemplo lo ocurrido en nu centro de día de Tomiña, “onde a comida pasou de ser servida por unha cooperativa local a unha empresa de fora de Galicia aínda que con domicilio en Santiago de Compostela, e que é a que entrega a comida en malas condicións”.
Una situación que, aseguró Gallego, afecta “a centros de día, residencias, escolas infantís...” así como a “persoas maiores, persoas con discapacidade, dependentes ou menores aos que se lles ofrece comida de calidade deficiente, en ocasións medio crúa e noutras con síntomas de manipulación indebida na súa conservación”. Por ello, la diputada socialista presentó ayer una iniciativa en la Comisión 5ª de Sanidade, Política Social e Emprego con el objetivo reclamar a la Xunta la puesta en marcha de “unha inspección rutinaria en todos aqueles centros públicos ou sostidos con fondos públicos para testar a calidade da comida servida ás persoas usuarias e tomar medidas oportunas con respecto ás empresas que toman as medidas oportunas con respecto ás empresas que prestan o servizo de cátering neses centros”. Asimismo, Gallego proponía en su moción que en las bases del concurso para adjudicar el serivioc se exija “como criterios prioritarios e excluíntes denantes que o prezo, que os servizos de comida aos centros públicos se fagan con criterios de calidade, orixe galega e proximidade” al comedor escolar donde se lleva a cabo el servicio. Sin embargo, la iniciativa fue rechazada por el Partido Popular, algo que Gallego asegura que le produce “asombro”. Durante el año pasado se produjeron quejas en varios colegios que obligaron a licitar de nuevo el servicio.

El PSOE defiende en el Parlamento una inspección del cátering en centros públicos

Te puede interesar