El PSOE tilda de “bochorno” para el Concello el fallo del Lembranza

El PSOE tilda de “bochorno” para el Concello el fallo del Lembranza

El fallo judicial que revoca la sanción del Concello a la Vinoteca Lembranza por infracciones durante la Festa da Auga de 2012 es para el PSOE un “bochorno” para la administración local. Y es que la portavoz del grupo municipal socialista, Tania García, cree “moi grave” que un juez indica que la decisión “foi desmedida, errónea no seu procedemento e falta de todo rigor”. Para los socialistas el responsable fue el alcalde, Tomás Fole, “quen dirixiu todo este procedemento de maneira personalísima”. Y es que creen que la situación se debió a “enemistade persoal”.
Los socialistas hacen una llamada a la reflexión y recuerdan que “non se pode utilizar a administración como se de un sheriff do antigo oeste se tratase para ir contra determinadas persoas por cuestións persoais”. Tania García puntualizó que “as teimas persoais de Fole fan que o Concello, ou sexa todos os contribuíntes, teñamos que devolver a sanción, máis os intereses, e pagar as costas do xuizo”. En definitiva, sentenció que “os ataques de autoridade de Fole pagámolos todos”.
Por lo demás, los socialistas se preguntan “que vai ocorrer agora cos locais que tamén foron sancionados, cumpriron e pagaron as súas sancións e agora comproban que estas non se axustaban á legalidade”. El PSOE puntualiza que “pechar un negocio nestes tempos merece ser unha decisión moi meditada e xustificada”.
García asegura que insistirán en solicitar el informe policial elaborado a causa de las infracciones de aquel día. La intención de los socialistas es esclarecer si existen dos versiones del informe policial. En todo caso, concluye que la gestión de la fiesta fue “desastrosa”.

El PSOE tilda de “bochorno” para el Concello el fallo del Lembranza

Te puede interesar