Quintana: “Nunca vou facer nada en contra do sector. Estamos abertos ao diálogo”

Quintana: “Nunca vou facer nada en contra do sector. Estamos abertos ao diálogo”

La conselleira do Mar, Rosa Quintana, asegura no entender la rotunda oposición mostrada  por el sector del mar al anteproyecto de la Lei de Acuicultura, la primera de la Unión Europea, y menos en la Ría de Arousa. “Nunca faría nada en contra do sector nin que o perxudique”, apunta. La titular de Mar desgranó ayer durante un desayuno informativo, algunas de las claves del reglamento que reconoce es “moi técnico e complexo”.  El anteproyecto del reglamento todavía tiene abierto el periodo de alegaciones, pero advierte “non hai ningunha presentada o único que nos chgaron foron unhas conclusións que non son máis que valoración sobre a lei”.
Quintana explicó que fueron técnicos del propio departamento los que trabajaron minuciosamente en el reglamento que se mueve por el aspecto técnico, medioambiental y económico y que el objetivo “é darlle seguridade xurídica ao sector e non pechar unha porta que nos pode poñer á vangarda da acuicultura europea”. 
Y es que aseguró que como titular de Mar “non podo permitir non dar as mesmas oportunidades de desenvolvemento da acuicultura”. 
Quintana se mostró molesta  por algunas de las acusaciones. “Non se me pode acusar de querer privatizar o sector cando fomos a Consellería que puxemos os contadores a cero nas bateas e cando non puxemos problemas nas renovacións das concesións dos parques de Carril”, señaló. De hecho, insistió en el carácter voluntario y colectivo de la ley. “Mantivemos encontros na mesa do mesa do mexillón e na federación galega, pero non nos deixaron nin expoñer o anteproxecto. Estamos abertos ao diáologo e a escoitar as propostas que se nos queiran facer”.
El apartado de sanciones es muy similar a la Lei de Pesca aunque se incluyen matices y graduaciones en los tipos de sanción. La única novedad, explican desde la Consellería, es incluir como motivo de caducidad de la batea la venta de mejillón procedente de un polígono cerrado. 
Una petición recurrente, según apuntó el secretario general de Mar, Juan Maneiro, en la Mesa do Mexillón. “Un productor que faga iso merece que se lle caduque a concesión porque está a xogar co noso prestixio e a saúde do consumidor”, dijo Quintana.
En cuanto al cambio de autorización a concesión en el marisqueo, la conselleira insistió en que existen ya cofradías arousanas que están explotando la acuicultura como Carril, Cambados o A Illa, y que “todas as confrarías que queiran teñen dereito a sumarse e deben ter a porta aberta” .

Quintana: “Nunca vou facer nada en contra do sector. Estamos abertos ao diálogo”

Te puede interesar