Ravella achaca a un “error” el vado inexistente utilizado por Mercadona

El Concello de Vilagarcía achaca a un “erro na solicitude” el espacio que el Mercadona de Rosalía de Castro utiliza como vado permanente sin tener licencia para ello, tal y como se demostró con un informe firmado por la secretaria municipal. La Xunta Local de Goberno apuntaba hace unos días que el Mercadona “ten autorizado un vado dende o ano 2003 para este supermercado, pero a solicitude realizada tiña un erro en canto á localización exacta do mesmo”. Y es que desde la administración municipal apuntan que “pedían o vado para o espazo comprendido entre os números 50 e 52, cando en realidade a situación do acceso ao almacén é entre os números 48-50 do mesmo edificio”.
Desde el Concello indican que, después de las inspecciones encargadas a la Policía Local que se han realizado durante varios días, “entre os números 50 e 52 está a zona sinalizada como carga e descarga e non consta nas inspeccións realizadas que Mercadona estea utilizando un uso privativo da mesma, nin que excedan os tempos establecidos para a carga e descarga”.
Lo cierto es que el “error” al que se refiere Ravella ha supuesto, como denunciaba el grupo municipal de Esquerda Unida hace unas semanas, perjuicios para aquellos que aparcaban en una zona de cebreado pintada en la calle y que, según Ravella, “non obedece a ningunha ordenación circulatoria”. Es por ello que desde la Xunta Local de Goberno han decidido requerir a la superficie comercial que “proceda á eliminación  e borrado da pintura amarela coa que pintaron o fronte do vado sobre a beirrarúa, así como o cebreado dunha zona de estacionamento que non obedece a ningunha ordenación circulatoria”.
En el órgano ejecutivo no se decidió imponer ningún tipo de sanción como pedía Esquerda Unida. n

Ravella achaca a un “error” el vado inexistente utilizado por Mercadona

Te puede interesar