Ravella advierte del “colapso” que provocaría cerrar el ambulatorio por las tardes y muestra su absoluto rechazo

Ravella advierte del “colapso” que provocaría cerrar el ambulatorio por las tardes y muestra su absoluto rechazo
Alberto Varela, alcalde de Vilagarcía | g.s.

El gobierno local de Vilagarcía acaba de manifestar su rotundo rechazo a la posibilidad de que el ambulatorio de San Roque deje de ofrecer consultas por las tardes. El ejecutivo socialista hace referencia a las declaraciones vertidas por el conselleiro de Sanidade, Vázquez Almuíña, en su última visita a la capital arousana y lamenta que se haya provocado un “clima de alarma entre a poboación” en materia sanitaria.
En el Concello tienen claro que las actitudes de la Consellería de Sanidade con Vilagarcía en diferentes asuntos de los últimos años evidencian una “manifesta manía persecutoria”, dado que “doutro xeito non se entenden as constantes negativas a demandas antigas e tan urxentes como o novo centro de saúde ou a ambulancia medicalizada, nin o desmantelamento encuberto que están a facer do Hospital do Salnés”.
El gobierno municipal tiene claro que, de ejecutarse el cierre de las consultas del centro de salud por las tardes, la situación del ambulatorio de San Roque sería de “colapso”. El equipo de Alberto Varela recuerda que el servicio de atención primaria que se presta en Vilagarcía presenta “dende hai anos importantes carencias, situación que empeorou nos últimos anos cos recortes realizados pola Xunta e aos que agora pretende engadir os recortes horarios”.
El ejecutivo local entiende que cerrar las consultas de tarde carece de justificación y que “sería insostible debido ao número de consultas que se prestan pola tarde, que terían que pasar a realizarse pola mañá, coa masificación que xa existe no centro nese horario e á falta de espazo”.
Es por ello que el equipo de gobierno de Alberto Varela advierte que se opondrá “con todos os medios” al cierre del ambulatorio por las tardes.
Una visita no realizada
El equipo de Alberto Varela le recuerda al conselleiro las “reiteradas invitacións” que se le hicieron para que acudiese en persona al ambulatorio de San Roque y descubriese de primera mano las deficiencias del centro. “Sen lugar a dúbida non vén porque ten medo ao que se pode atopar”, argumentan en Ravella.
El gobierno socialista también quiere contestar al conselleiro en lo referente a la parcela de la Comandancia como parcela, idónea o no, para albergar un futurible centro de salud. “O informe elaborado polos técnicos de Sanidade en ningún caso di que o emprazamento non sexa o idóneo, senón todo o contrario”, advierten. Señala que “o que din é que o edificio non o é, como é obvio e xa se prevía, posto que a idea era demolelo para construír un novo adaptado ás necesidades dun centro de saúde”.
Ravella le recuerda al conselleiro que desde la administración municipal se habían comprometido a correr con los gastos dela demolición y que, por lo tanto, “o único impedimento que existe para que Vilagarcía dispoña dun centro de saúde moderno é a pinza entre o PP da Xunta e o PP da Autoridade Portuaria”.

Ravella advierte del “colapso” que provocaría cerrar el ambulatorio por las tardes y muestra su absoluto rechazo

Te puede interesar