Ravella insiste en la Senda Verde para “estar na vangarda turística de Europa”

Ravella insiste en la Senda Verde para “estar na vangarda turística de Europa”
Diario de Arousa-2016-04-07-003-ec9af5ce_1

Los argumentos esgrimidos por la plataforma “Salva o Tren” en la reunión mantenida con el alcalde, Alberto Varela, y la portavoz del gobierno, Tania García, no han movido ni un ápice la postura del ejecutivo vilagarciano. Tras las críticas vertidas por los miembros del colectivo el ejecutivo socialista insiste en que la Senda Verde es una opción idónea para colocar a Vilagarcía (y también a Caldas y Portas) en la vanguardia del turismo medioambiental no solo en España, sino también en Europa.
En un comunicado el ejecutivo local dice no compartir “nin as formas nin o fondo” de la postura defendida por “Salva o Tren”. “Utilizan argumentos que non se sosteñen, entre eles que a non recuperación desa liña deixaría as mercadorías do Porto sen saída por ferrocarril”, dice. Añade que “Iso non ten sentido. Calquera pode supoñer que, tratándose dun Porto de interese xeral do Estado, Fomento faag un novo trazado ferroviario e invista 6 millóns de euros no Porto para que os trens non poidan circular”.
El alcalde socialista se apoya en la demanda que, dice él, tenía el servicio de cercanías en la estación de Portas. El regidor vilagarciano apunta a que la media de usuarios por viaje estaba en 1,5. Sin embargo los miembros de “Salva o Tren” defienden que los servicios públicos no deben mantenerse en función de “se é rentable ou non”.
El gobierno dice que “hoxe non existen nin as agullas para regular o tráfico ferroviario e recuperalo suporía un investimento millonario, segundo os cálculos de Adif, e o certo é que os habitantes de Caldas e Portas están comunicados a través da liña de alta velocidade desde a Estación da Portela”. Alberto Varela apuntó a que “é unha ordenación coa que se pode estar de acordo ou non, pero o certo é que ten moi difícil solución volver atrás”. Es por ello que entiende que “é mellor centrarse en lograr ser os primeiros en contar cunha vía turística e medioambiental que nos equipara ás mellores ofertas de ocio deste estilo en España e Europa”.

Ravella insiste en la Senda Verde para “estar na vangarda turística de Europa”

Te puede interesar