Ravella replica a EU y Somos que los remanentes de 2017 son obras en ejecución

Ravella replica a EU y Somos que los remanentes de 2017 son obras en ejecución
El alcalde de Vilagarcía, Alberto Varela | g.s.

El gobierno local de Vilagarcía replica a Esquerda Unida y Somos Maioría que la mayor parte de los más de 4 millones que quedan por ejecutar del Presupuesto de 2017 se corresponden a obras que se están realizando en estos momentos. Pone Ravella como ejemplo los 690.000 euros que se destinan a la nueva guardería de Vilaxoán o el 1,1 millones de los fondos Feder, cuyos proyectos aún no han recibido el visto bueno del Ministerio. “O mesmo pasa coas obras da Praza de Galicia, Almirante Fontán, Praza de Abastos de Vilaxoán ou as novas varandas de Vista Alegre, executadas a cabalo de dous anos”, incide el Concello. Aclaran además que los remanentes existen porque no hay ninguna administración que “sexa capaz de chegar ao 100 % de execución do presuposto, sexa grande ou pequeno”.
 

Aclaraciones
El gobierno socialista considera además que “se os portavoces de EU e Somos Maioría non entenden algunhas cuestións do presuposto o que deberían facer é preguntar primeiro, que para iso está o goberno que propón o documento e tamén os técnicos municipais, antes de lanzarse a especular”.

Desde el ejecutivo de Ravella inciden que Intervención apunta que el presupuesto elaborado por el gobierno de Alberto Varela “cumpre co principio de estabilidade presupostaria” y que, además, “dende que chegou o novo goberno o volume de endebedamento do Concello non deixa de baixar grazas ás amortizacións extraordinarias”.
Respecto a la operación crediticia criticada por Esquerda Unida y Somos Maioría para ejecutar el capítulo de inversiones desde el Concello de Vilagarcía defienden que “son absolutamente normais alí onde gobernan os que defenden os mesmos argumentos que Esquerda Unida e Somos Maioría”.

Ravella replica a EU y Somos que los remanentes de 2017 son obras en ejecución

Te puede interesar