El apoyo familiar en las dolencias inmunomediadas

El apoyo familiar en las dolencias inmunomediadas
Elvira Sineiro en el PAC de San Roque |

La investigación respecto a las enfermedades inflamatorias inmunomediadas avanza a pasos agigantados en España y así lo explica la jefa de servicio de Vilagarcía en Arousa, Elvira Sineiro Galiñanes, que incide en la “importancia da atención primaria á hora de tratar estes pacientes”. La facultativa participa en unas jornadas de la EOXI en la que médicos, asociaciones, pacientes o incluso teólogos intercambian ideas y conocimientos. “Neste tipo de enfermidades englóbanse algunhas como o lupus ou a soriase que, aínda que moita xente non o saiba, conlevan complicacións variadas”, explica Sineiro. Apunta que para los pacientes diagnosticados con enfermedades de este tipo “é fundamental o apoio familiar e do seu entorno. A parte psicolóxica e como un se enfronta a este tipo de enfermidades é vital”. Destaca la facultativa que la atención primaria es “a porta de entrada a este tipo de pacientes, o primeiro contacto que teñen e daí que nós lles prestemos moitísima atención”.


Sineiro Galiñanes destaca el papel fundamental de aquellos pacientes que se prestan voluntarios para “os ensaios dos medicamentos e iso é o que nos permite seguir avanzando” e incide en que “agora parece que hai máis enfermidades deste tipo, pero o certo é que se diagnostican moitas máis porque antes non se lles prestaba atención e dicíase que a xente morría porque lle daba algo, pero realmente xa pasaban cousas destas”.


La realización de estas jornadas permite dar a conocer a todos los ámbitos los trabajos realizados en la área de xestión integrada y también destacar la importancia de los cuidados.

El apoyo familiar en las dolencias inmunomediadas

Te puede interesar