Varela: “Hai propostas aos orzamentos que son coherentes e outras que están feitas de cara á galería”

Varela: “Hai propostas aos orzamentos que son coherentes e outras que están feitas de cara á galería”
Alberto Varela, alcalde de Vilagarcía | g. salgado

El alcalde de Vilagarcía, Alberto Varela, habló ayer del proceso de negociación del Presupuesto de 2018 y lo hizo valorando en general las propuestas presentadas por el resto de los grupos de la Corporación. En este sentido el primer edil socialista incidió en que “algunhas formacións si que fixeron propostas moi concretas e poñendo cifras encima da mesa e outras fóronse por cuestións moito máis abstractas”.
Respecto de la posibilidad de que algunas de las propuestas presentadas por las formaciones de la oposición sean incluidas en el borrador el alcalde manifestó que “algunhas vemos que son coherentes, que están pensadas para os veciños, e outras demostran que están feitas de cara a galería e pensando en poñerse medallas e sen que haxa detrás un traballo”. En este sentido se refirió a una de las propuestas del Partido Popular, la de bajar el impuesto de circulación, recordando que “non ten ningún sentido falar agora diso cando hai dous meses aprobamos as ordenanzas municipais e fiscais sen ningunha alegación por parte dos grupos da oposición”.

Pleno extraordinario
Por el momento el gobierno local no ha iniciado la tercera ronda de negociaciones con el resto de grupos, aunque el alcalde se siente “optimista” a la hora de poder aprobarlos. Eso sí, todo parece indicar que habrá que esperar al menos a marzo para que la iniciativa económica vaya a Pleno y que la sesión será de carácter extraordinaria.
Varela advierte que prorrogar el Presupuesto “limita a capacidade de facer investimentos por parte do Concello”. En este sentido avisó a la oposición que “de nada vale levar mocións aos plenos e querer facer cousas de ámbito social e quedar ben de cara á galería e logo non aprobar os orzamentos para dotar esas iniciativas de contido”.
Por el momento queda por saber si Varela conseguirá los tres concejales que necesita para poder sacar adelante el que será su tercer documento económico desde que el PSOE gobierna en Ravella. El primero fue aprobado en Xunta de Goberno y el segundo contó con el beneplácito de los nacionalistas del BNG y del edil no adscrito Miguel Álves. El tercero está por ver.

Varela: “Hai propostas aos orzamentos que son coherentes e outras que están feitas de cara á galería”

Te puede interesar