La Xunta asumirá el coste del autobús al Hospital que ahora paga el Concello

La Xunta asumirá el coste del autobús 
al Hospital que ahora paga el Concello
El alcalde, Alberto Varela, en la presentación del autobús al Hospital en 2017 | g.s.

La Xunta de Galicia asumirá la financiación del autobús al Hospital do Salnés que, a día de hoy, paga el Concello de Vilagarcía. La Consellería apunta que una vez qeu se ponga en marcha la segunda fase del Plan de Transporte se hará cargo de “todos os servizos de transporte urbano entre o centro de Vilagarcía e o Hospital do Salnés”, con frecuencias de cada media hora por las mañanas y de cada hora por la tarde. Un servicio que, en todo caso, también beneficiará a los vecinos de la parroquia de Rubiáns que deseen trasladarse al centro o viceversa.

La administración autonómica emitía ayer un comunicado en el que critica abiertamente al Concello de Vilagarcía gobernado por el Partido Socialista. De hecho apunta su “sorpresa ante o feito de que o municipio manifeste agora o seu rexeitamento ao plan despois de deixar psar o proceso de información pública sen pronunciarse”. O, lo que es lo mismo, la Xunta critica que el Concello de Vilagarcía “non presentase alegacións á segunda fase do Plan de Transporte” y acusa a Ravella de “deixar pasar a oportunidade de mellorar o plan participando na fase de información pública con suxestións concretas”.

La Consellería de Infraestruturas e Mobilidade va más allá y solicita que el gobierno municipal “aborde con seriedade e vontade de colaboración institucional un asunto tan importante para os veciños do seu municipio como é o transporte público evitando unha confrontación pública sen fundamento e estéril”.

Bien es cierto que tanto el propio alcalde vilagarciano, Alberto Varela, como la edila de Mobilidade, Paola María Mochales, mantuvieron en varias ocasiones reuniones en Santiago en la Consellería para reclamar que la administración autonómica que financiase una línea que desde Ravella consideran fundamental para la movilidad de los vecinos del municipio. Ahora la Xunta señala que se hará cargo de ese coste y que “o Concello poderá destinar no futuro ese diñeiro a mellorar as liñas de comunicación entre o centro da vila e as parroquias, multiplicando así o acceso a este servizo no seu municipio”. También le dice a Ravella que puede pedir el apoyo económico de la Diputación de Pontevedra.

Desde la Consellería también hacen referencia a las alegaciones presentadas en su día por Vilagarcía a la primera fase del Plan de Transporte. “Parte delas foron respondidas moi brevemente porque se referían a liñas e servizos que non estaban naquel momento nin definidas nin en proceso de información pública, pois pertencían á segunda fase, como se lle trasladou". Insiste, de hecho, que "á segunda fase o Concello de Vilagarcía non presentou alegacións". Una fase en la que, dicen, figura el autobús al Hospital. l

La Xunta asumirá el coste del autobús al Hospital que ahora paga el Concello

Te puede interesar