La Xunta de Personal del Hospital pide el cese de los directivos de Recursos Humanos y de Enfermería

La Xunta de Personal del Hospital pide el cese de los directivos de Recursos Humanos y de Enfermería
La Xunta de Personal critica la nula voluntad de negociación de la Xerencia del Área Sanitaria | mónica ferreirós

La Xunta de Personal del Hospital do Salnés exige al gerente del Área Sanitaria que ordene el cese inmediato de la directora de Recursos Humanos, María Covas Brey, y del director de Enfermería, Juan Vázquez Vilar, por la “nula falta de negociación” a la hora de abordar con los representantes de los trabajadores asuntos que les competen directamente. La presidenta de la Xunta de Personal, Celia Iglesias, explicó que hace unas semanas -tras un encuentro infructuoso- “o xerente asumiu o compromiso de facer as cousas doutro xeito”. Sin embargo, advierten,  “en setembro a cousa segue igual, sen ánimos de negociar absolutamente nada”. Entre los ejemplos que pone la Xunta de Personal para evidenciar el comportamiento de la Xerencia están, por ejemplo y según Celia Iglesias, “que non se nos facilita información sobre os contratos Covid, cando ao ser representantes dos traballadores temos dereito por lei a acceder a eses datos”. Tampoco, apunta “se nos fixo absolutamente ningún caso na negociación da incorporación -algunas por promoción interna- de 18 persoas en diferentes postos e áreas que aprobar a oposición”. Iglesias señala que lo que reclamaban desde la Xunta de Personal es que “como ocurre noutras áreas sanitarias de Galicia moito máis grandes o natural é que esas traballadoras elixan para qué posto queren ir en función da súa nota. Aquí o que fai a Xerencia é decidir baixo a lei do ‘mando y ordeno”.

Los representantes de los trabajadores advierten que “xa non nos valen as excusas” y que “chegamos a todos los límites, ademais de dar mostras evidentes de que tiñamos vontade negociadora. Así non podemos traballar”.

Celia Iglesias fue clara y señaló que los representantes de la Xunta de Personal del centro hospitalario de Rubiáns se sienten discriminados respecto a sus homólogos en Pontevedra, de la misma área sanitaria. “Somos iguais que os de Pontevedra, cos que o xerente se reúne. Nós tamén somos representantes dos traballadores e aquí só vén unha vez cada dous meses”. Una circunstancia que molesta especialmente a la plantilla que apunta que durante los momentos más duros de la pandemia del coronavirus “non veu aquí nin un só día, pero logo ben que sacaban peito para presumir de que fora a área sanitaria con menos impacto pola Covid-19”.

Ayer mismo la Xunta de Personal del Hospital do Salnés solicitó una reunión urgente con el gerente “con el só para pedirlle o cese destas dúas persoas e en función do que decida actuaremos”.

Los representantes señalan que lo que más les fastidia es que “o xerente admitiu esta situación e asumir a veracidade da mesma. Para nós a dimisión destos dous cargos é prioritaria nestes momentos”.

La Xunta de Personal del Hospital pide el cese de los directivos de Recursos Humanos y de Enfermería

Te puede interesar