Imprimir

El BNG propone como festivos la Dorna y el Entroido y potenciar Santa Uxía

Redacción Ribeira | 22 de octubre de 2019

La responsable de acción social del BNG, Cruz Rivadulla, y el concejal nacionalista Luís Pérez | cedida
La responsable de acción social del BNG, Cruz Rivadulla, y el concejal nacionalista Luís Pérez | cedida
El Bloque critica el “espectáculo” entre el PBBI y el PP sobre los festivos locales y dice que responde a “intereses persoais”

La responsable de acción social del BNG, Cruz Rivadulla, y el concejal nacionalista en Ribeira, Luis Pérez, proponen que el día de la Festa da Dorna, el 24 de julio, y el martes de Entroido sean los festivos locales en 2020, al mismo tiempo que propone potenciar la programación lúdica de las festividad de Santa Uxía.

Luis Pérez y Cruz Rivadulla insistieron en que “a proposta do BNG pasa por non discriminar ningunha festa e potenciar a Dorna, o Entroido e Santa Uxía”, de modo que plantean que “o festivo local sexan a Dorna e o Entroido” y reforzar “a programación de actividades lúdicas para todas as idades na segunda fin de semana de setembro no caso de Santa Uxía”.

El Bloque presentó una enmienda en la que pide el respaldo de la Corporación para restituir el martes de Entroido como festivo local, condición que perdió en 2018 a propuesta de PP y PSOE cuando llevaba siendo festivo de forma ininterrumpida desde 1985.

Sobre la celebración de la patrona subrayan que “os actos relixiosos do día de Santa Uxía deben ser realizados cando a igrexa o estime oportuno”, al considerar que los representantes públicos “deben separarse dos actos relixiosos”. En este sentido, aclaran que “respectamos os sentimentos relixiosos mais tamén é preciso mirarmos polo interese xeral da poboación e do sector comercial que sempre defendeu a festividade do martes de Entroido.

El “espectáculo” de PBBI y PP

El BNG remarcó que su defensa de los festivos locales ha hizo e “maneira profesional” y presentando “as iniciativas axeitadas”, algo que no coincide, ni de lejos, con el “espectáculo que promoven o PBBI e o PP”.

Pérez Barral sostiene que están manteniendo “unha actitude infantil para xerar polémica e ver quen saca máis proveito da situación”.

Por ello, el edil del Bloque piensa que tanto Vicente Mariño como Manuel Ruiz “están máis preocupados da rivalidade, dos conflitos e dos intereses persoais que teñen, que en procurar o mellor para Ribeira”.

En contraposición, Cruz Rivadulla y Luís Pérez declaran que “mentres uns están a tirarse pedras para ver quen acaba peor, o BNG está traballando de xeito rigoroso e promovendo iniciativas que redunden no beneficio da veciñanza”.

Puede ver este artículo en la siguitente dirección /articulo/barbanza/bng-propone-como-festivos-dorna-entroido-potenciar-santa-uxia/20191022003855250059.html


© 2019 Diario de Arousa