EU denuncia el retraso en la puesta en marcha de los pivotes en Castelao

EU denuncia el retraso en la puesta  en marcha de los pivotes en Castelao
Diario de Arousa-2018-05-27-017-9d463306

Seis meses después de que se inaugurase la peatonalización de la calle Castelao, los pivotes instalados a la entrada del vial para regular el tráfico rodado continúan  sin estar en funcionamiento. Un plazo que Esquerda Unida tacha de “flagrante atraso” y por el que solicita que se convoque la comisión del Plan de Mobilidade Urbana Sostible y que se propicie la participación de la ciudadanía y colectivos. “Unha vez máis, o goberno local pérdese nas súas propias previsións. Anuncios ao vento e globos sonda semellan tónica habitual nun Concello que, en demasiadas ocasións, se amosa máis preocupado por acaparar fotos e titulares que polo servizo real que presta á cidadanía”, apunta la formación izquierdista.
Asimismo, recuerdan los efectos que esta falta de medidas de control está teniendo sobre el vial. “O mes pasado coñecíase o dato de que a Policía Local tramita medio cento de multas a condutores por circular indebidamente polo treito da rúa Castelao. Unha conduta irresponsable que, sen embargo, non tería cabida se o goberno local tivese cumprido en tempo cos seus propios anuncios”, incide. 
Pero las necesidades de O Grove en materia de movilidad, según Esquerda Unida, no finalizan aquí. “En decembro entrou en vigor a Ordenanza de Tráfico deseñada, precisamente, co obxectivo de regular o acceso aos distintos entornos de prioridade peonil do casco urbano. Un texto que fai referencia a Pratería, Peralto, O Corgo, Outeiriño, Alcalde Xacobe Barral, Santo Antonio, Matadoiro, Concepción Areal, e As Bouzas, ademais de A Castelao; e que o goberno local anunciou como o instrumento necesario para mellorar a convivencia entre viandantes e vehículos.  Lamentablemente, as anunciadas tarxetas para usuarios e residentes seguen sendo unha quimera”, apuntan.
Esquerda Unida lamenta que, a pesar de los pasos directamente relacionados con el diseño del mapa de movilidad del municipio que el Concello ya está dando, hasta lo de ahora no se haya convocado la comisión sobre un asunto de tal relevancia. “No pleno deste mes  debatirase un anexo ao Plan de Mobilidade que contempla a obra, anunciada e xa contratada, da rúa Alexandre Bóveda. A escasos meses despois de que se aprobara en pleno a solicitude de subvención para a obra de Beiramar cambia de plans e propón destinar eses cartos ao proxecto de Alexandre Bóveda. Uns feitos que ratifican, unha vez máis, que temos un goberno municipal que actúa sen planificación e a salto de mata”. 
Finalmente, EU recuerdan que la convocatoria de la comisión de Mobilidade está contemplada en la propia redacción del Plan de Mobilidade.

EU denuncia el retraso en la puesta en marcha de los pivotes en Castelao

Te puede interesar