EU acusa a Ravella de “bordear” la ley en la contratación de “el Cigala”

EU acusa a Ravella de “bordear” la ley en la contratación de “el Cigala”
Los ediles de EU, Jesús López y María Mosquera, piden “rigor” en las contrataciones | gonzalo salgado

El grupo municipal de Esquerda Unida considera que el gobierno local del socialista Alberto Varela “volve a bordear a legalidade” en al adjudicación del contrato del concierto de Diego “el Cigala” al “disfrazar de concurso o que a todas luces volve a ser unha contratación directa”.
El grupo que componen Jesús López y María Mosquera rechaza la argumentación del ejecutivo, que asegura que cumple con lo establecido en los cambios legislativos. “Lonxe de adaptarse ás esixencias da nova Lei de Contratos do Sector Público, o goberno local de Vilagarcía continúa empeñado en saír do paso aplicando unha interpretación da legalidade vixente adaptada ás súas necesidades, para sacar adiante unha axenda cultural estival que, en vista dos acontecementos, foi deseñada sen ter en conta as normas vixentes”.
Por todo ello, desde Esquerda Unida considera que la gestión cultural de Ravella es “ineficaz e nefasta”, así como un ejemplo de lo que “de ningún xeito debe facer unha administración comprometida coa transparencia”. Una situación que, aseguran los ediles de la oposición, se agrava “pola reiteración e a burla que supoñen as explicacións dadas ata o momento polo goberno local”.
“Igualdade de oportunidades”
El grupo municipal de EU tiene claro que el objetivo de la Ley de Contratos es garantizar la “igualdade de oportunidade” que, es precisamente, lo que aseguran que no se da en los concursos públicos convocados por el Concello. Por ello, consideran que el ejecutivo socialista “empéñase en querer facer pasar por parva á oposición e ao conxunto da cidadanía”. Esquerda Unida apunta que sus críticas no se dirigen, en ningún caso, a los técnicos municipales, sino al proceder del gobierno local. “Unha e outra vez as evidencias indican que existiu unha negociación/ acordo previo á convocatoria do concurso que burla e pasa por alto a igualdade de oportunidades que debe imperar e que, precisamente, buscan este tipo de procedementos”. La formación recuerda que “ao igual que aconteceu no caso do Vilablues e o Festiclown” la contratación del concierto de “el Cigala” salió a licitación por 37.056,25 euros y se presentó un único candidato “cunha oferta económica idéntica á solicitada”. Por todo ello, reclaman que se convoque el Consello da Cultura, para aportar “rigor e transparencia”. l

EU acusa a Ravella de “bordear” la ley en la contratación de “el Cigala”

Te puede interesar