El PP de Cambados critica los retrasos del Plan Especial y la construcción de la plaza

El PP de Cambados critica los retrasos del Plan Especial y la construcción de la plaza
23/05/2021 00:30:00

El portavoz popular Luis Aragunde critica los retrasos en la tramitación del Plan Especial del puerto y la plaza de abastos y asegura que “co PP no goberno de Cambados xa estaríamos disfrutando das novas instalacións da praza de abastos”.


Esta reacción se debe al anuncio por parte del edil de Urbanismo Xurxo Charlín, de que el gobierno local había conseguido esta semana dos años más de plazo para tramitar el Plan, documento imprescindible para llevar a cabo la tan esperada obra y la gestión urbanística del entorno portuario en la villa.


Para Aragunde, esta ampliación del plazo hace patente la falta de gestión del gobierno local durante los últimos años y, señala que “no mellor dos casos, os profesionais que venden na plaza e os usuarios non disfrutarán das novas instalacións, como mínimo ata dentro de 4 ou 5 anos entre rematar a tramitación e a construcción”.


Este tiempo, sumado a los seis años que pasaron desde que el PP en el gobierno municipal consiguiera para Cambados la financiación de 4 millones de euros de varias administraciones, supone que “a esquerda cambadesa precisa máis dunha década para facer realidade un proxecto que xa tiña financiación. Dentro de dous anos remata a lexislatura de Fátima Abal, Tino Cordal e Xurxo Charlín, e non houbo tramitación, nin colocar unha soa pedra deste proxecto. Nós nun ano conseguimos a financiación e derribamos dous edificios limítrofes, xerando un amplio aparcamento fundamental nesa zona”.


Por su parte, el edil de Urbanismo, Xurxo Charlín, responde a Luis Aragunde negando que el gobierno local sea el responsable de los atrasos en este proyecto. “Foi Portos de Galicia quen nos remitiu fai tres meses o Plan Especial, nós estamos tramitando todo o máis axiña posible, enviando a documentación tan pronto a temos. Parece que Aragunde quere enganar aos veciños culpándonos a nós cando sabe como é este tipo de tramitación que el iniciou no ano 2014”. 

El PP de Cambados critica los retrasos del Plan Especial y la construcción de la plaza

Te puede interesar