El PSOE tilda de “inadmisible” que haya que esperar más de 40 días para ser atendido en el hospital

El PSOE tilda de “inadmisible” que haya que esperar más de 40 días para ser atendido en el hospital
María Outeiral, candidataa número 7 por la provincial de A Coruña, y Francisco Suárez-Puerta, portavoz municipal en Ribeira, comparecieron esta mañana delante del Hospital do Barbanza para dar cuenta de sus denuncias sobre las carencias de la Sanidad

El portavoz municipal socialista de Ribeira, Francisco Suárez-Puerta, tildó de “inadmisible” que un paciente tenga que aguardar más de 40 días para ser atendido por un médico especialista o más de dos meses para ser operado en el Hospital do Barbanza. Por su parte, su compañera y candidata número 7 de la lista del PSOE por la provincia de A Coruña, la boirense María Outeiral, incidió en esa idea y manifestó que en O Barbanza “temos o peor hospital comarca en canto a listas de espera, segundo os datos oficiais da propia Consellería de Sanidade”, y que no se puede tolerar que los barbanzanos tengan que esperar más que nadie para ser atendidos por un médico o tener un diagnóstico.


Suárez-Puerta declaró que lo más importante es que “os veciños teñan os servizos que requiren. A Sanidade é un servizo garantido pola Constitución e non podemos permitir que para a cidadanía do Barbanza se manteñan este tipo de infraestruturas coa tantas deficiencias como se pode apreciar coa cantidade de humidades, entre outras, pola deixadez da Xunta de Galicia”; pero también se refirió al aspecto profesional, “pois os pacientes sufren continuamente a falta de persoal e tamén de medios materiais”. Por su parte, Outeiral indicó que su partido apuesta por “unha Sanidade Pública de calidade e cunha xestión eficiente para reducir esas listas de espera”. Agregó que también hay que poner el foco en la Atención Primaria, precisando que en los centros de salud de la comarca hay más deficiencias que en otros sitios. “En Boiro temos falta de médicos para máis de 4.000 persoas, e eso ten que solucionalo a Xunta, que ten a competencia directa, pero vemos que hai un abandono. Hai que airear e abrir as ventanas e darlle paso ao cambio na xestión da Xunta de Galicia”, apostilló la candidata socialista. l

 

El PSOE demandó esta mañana mejoras en la Sanidad Pública en el Hospital do Barbanza y en los centros de salud de la comarca. La candidata número 7 de los socialista gallegos por la provincia de A Coruña, María Outeiral, y el portavoz del partido del puño y la rosa en la corporación municipal de Ribeira, Francisco Suárez-Puerta, trasladaron públicamente sus denuncias respecto a esas instalaciones y las propuestas que se contemplan en el programa de la formación liderada por José Ramón Gómez Besteiro. “O Hospital do Barbanza conta con numerosas deficiencias tanto na súa estrutura como na falta de profesionais en determinadas áreas”, afirmó el edil ribeirense, quein precisó que hay áreas del complejo asistencial ubicado en el lugar de Salmón, en la parroquia de Oleiros, que no cuentan con el personal, siendo necesario que los pacientes tengan que desplazarse a otros hospitales para ser atendidos. “Non é admisible que unha persoa teña que agardar máis de 40 días para ter unha cita cun especialista”, añadió.

 

Desde las filas socialistas indicaron que se viene denunciando dede hace tiempo "a situación da sanidade pública e o domingo quedou demostrado na manifestación en Santiago". María Outeiral declaró que "no Barbanza temos o peor hospital comarcal en canto a listas de espera, segundo os datos oficiais da propia Consellería de Sanidade, e non é admisible que a veciñanza da comarca teñamos que esperar máis que ninguén para ser atendidos e ter un diagnóstico”, indicó la candidata número 7. “O PSOE con Besteiro ao fronte aposta por unha Sanidade Pública de calidade e cunha xestión eficiente que permita baixar as listas de agarda”, puntualizó Outeiral, quien también puso el foco en la Atención Primaria: “En concellos como Boiro temos máis de 4.000 persoas sen un médico asignado e vémonos obrigados a esperar máis de dúas semanas para ser atendidos polo noso médico de cabeceira”. “Os galegos merecemos unha Sanidade Pública de calidade e iso so vai ser posible se o vindeiro 18 de febreiro hai cambio na Xunta de Galicia e Besteiro é o novo presidente”, concluyó.

El PSOE tilda de “inadmisible” que haya que esperar más de 40 días para ser atendido en el hospital

Te puede interesar