Ana Pontón destaca que la candidata del BNG de Boiro tiene a su villa “na súa cabeza e no seu corazón”

Ana Pontón destaca que la candidata del BNG de Boiro tiene a su villa “na súa cabeza e no seu corazón”
Raquel Suárez estuvo arropada en su presentación como alcaldable del BNG en Boiro por la portavoz nacional, Ana Pontón

La alcaldable Raquel Suárez manifestó que decidió liderar el proyecto del BNG para mejorar la villa, “pola preocupación, cariño e compromiso que sinto con Boiro e coa súa xente”. Así lo dio a conocer en su presentación oficial, en la que estuvo arropada por la portavoz nacional, Ana Pontón, y agregó que asume ese reto “acompañada dun equipo humano impresionante, persoas honestas, traballadoras e comprometidas”. Dijo que ese equipo está preparado “para transformar Boiro, porque imos a por todas co aval do traballo feito” representando un BNG “que vai conseguir uns resultados históricos, porque Boiro merece máis”. 


Suárez Regades expuso el modelo del Bloque para un Boiro “das persoas e da cidadanía”; para lograr “un concello limpo, seguro e accesible”, con aguas y playas “saneadas e depuradas” para preservar sus sectores productivos; para darle a los vecinos un Ejecutivo local “con responsabilidade económica” y que sepa dinamizar el rural y que defienda una movilidad sostenible. La cabeza de lista del BNG a la Alcaldía de Boiro, que anunció que el 22 de abril (20.30 horas), en la Abadía de San Enrique, tendrá lugar la presentación de toda su candidatura, defendió la municipalización del SAF, un modelo de villa igualitario y protector de los derechos de todos y donde se implementen “todas as medidas que permitan avanzar pola igualdade das persoas LGTBI e na igualdade real entre homes e mulleres”, concluyó.


Pontón describió a la candidata del BNG a la Alcaldía de Boiro como “unha muller con moita capacidade, enorme compromiso, coñecedora dos problemas deste concello e de como darlles solución porque ten este concello na súa cabeza e no seu corazón”. La líder de los nacionalistas gallegos dijo que Raquel “é a mellor candidata, ten claro como aproveitar todo o potencial desta vila e quere a este concello e a súa xente”, y que el proyecto que representa el BNG para Boiro pretende “devolverlle a ilusión e o orgullo” para conseguir “un concello cohesionado coas persoas no centro, no que as parroquias e os núcleos do rural conten e dispoñan tamén de todos os servizos y en el que la juventud juegue un papel importante y se sienta partícipe de las decisiones que toma su Ayuntamiento.

Ana Pontón destaca que la candidata del BNG de Boiro tiene a su villa “na súa cabeza e no seu corazón”

Te puede interesar