El BNG de Ribadumia pide un plan integral de tráfico para el centro

El BNG de Ribadumia pide un plan integral de tráfico para el centro
Vanessa Fariña, portavoz del Bloque ribadumiense | G. Salgado

El BNG de Ribadumia ha presentado una moción a respecto de la ordenación en el centro urbano. Instan al ejecutivo del popular David Castro a elaborar un plan integral de tráfico en este núcleo urbano, “baseado na humanización de espazos e integración das actividades económicas”.


Señalan que “ante a evidente problemática de ordenación de tráfico e aparcamento e o anuncio do grupo de goberno de levar a cabo actuacións na rúa da Condesa”, apuestan primero por la elaboración de este plan. “Un plan que non só teña en conta unha rúa, senón todo o núcleo”. Un documento, en suma, “a longo prazo”, que “poña solución definitiva a un problema que leva arrastrando dende hai anos” y que “teña en conta a todos os grupos políticos e implicados”.


La portavoz nacionalista en Ribadumia, Vanessa Fariña, recuerda que ya en 2011, su formación había presentado una moción a este respecto, lamentando ahora que “en doce anos son só non se levaron actuacións neste sentido, senón que a situación empeorou”, consideran desde el grupo opositor.


La tendencia, “gañar espazos”

El Bloque anima al ejecutivo municipal, además, a “traballar nunha tendencia” que creen “imparable”: La de “gañar espazos para as persoas e humanizar espazos comúns”, como calles, aceras y plazas públicas.  Un extremo que, además, vinculan a las demandas de “comerciantes, hostaleiros e veciños en xeral”. 

El BNG de Ribadumia pide un plan integral de tráfico para el centro

Te puede interesar