CCOO explica su posición sobre el ERE de Atunlo y lamenta la actitud de la CIG

CCOO explica su posición sobre el ERE de Atunlo y lamenta la actitud de la CIG
Imagen de archivo de trabajadores en la planta de Atunlo Cambados | G. SALGADO

El expediente de regulación de empleo en Atunlo se cerró esta semana con un acuerdo aprobado por la mayoría de la plantilla con un impacto de 116 despidos y el posicionamiento encontrado de los sindicatos CCOO y CIG, con cruce de acusaciones incluído. 


Los 80 votos a favor, 4 en contra y las 2 abstenciones de los trabajadores sacaron adelante este acuerdo, después de tres reuniones de negociación con la empresa, que en un primer momento iba a despedir a 136 personas.


Desde CCOO explican que “ningún acordo é bo se supón un só despedimento, por moi bo acordo económico ao que se chegue, para canto máis o deste expediente con un impacto de 116 despedimentos e indemnizacións con pouca mellora sobre os mínimos legais”. Asimismo, añaden, “menos nos gusta ver a difícil situación das traballadoras e traballadores preocupados por si chegarían a cobrar os seus salarios ou indemnizacións cando saben e son conscientes da difícil situación financieira da empresa, exixíndonos dende o primeiro día que a tramitación fose rápida para non arriscar a ter que acudir ao Fogasa”.


Es por ello, que al sindicato obrero le “incomprensible e dunha falta de respecto gravísima aos traballadores a actitude e conduta da CIG que se negou a asumir a decisión contundente do persoal laboral na asemblea”, pues consideran que se puso “en risco as necesidades mostradas polo persoal, pois a empresa esixía unanimidade na aprobación do acordo”, aunque al final asumió como suficiente la mayoría que tenía Comisiones. 


“Peor aínda foi a provocación constante que realizaron ás persoas traballadoras, tratando incluso de provocalas chamando á Garda Civil para ser escoltadas ao saír da empresa. Saida que realizaron con cortes de manga e risotadas para provocar altercados aos que os traballadores con bo criterio non responderon”, asegura CCOO. 

CCOO explica su posición sobre el ERE de Atunlo y lamenta la actitud de la CIG

Te puede interesar