SANXENXO-“Houbo un celo estricto en Portonovo e tolerancia coa “movida” de Sanxenxo”

SANXENXO-“Houbo un celo estricto en Portonovo e tolerancia coa “movida” de Sanxenxo”
Copia de Diario de Arousa-2014-04-24-018-8f7c3411

Los tres grupos de la oposición consideran que la acumulación de basura en algunos puntos concretos del municipio es una cuestión menor comparada con el problema  real de fondo.
Coinciden en que lo ocurrido esta pasada Semana Santa es resultado de un modelo de ocio apoyado por el Gobierno pero desarrollado sin “ningún tipo de control” .
David Otero, portavoz del BNG, centra la cuestión de forma muy directa, apuntando a que el Gobierno local apuesta por el traslado de la “movida” desde Portonovo a Sanxenxo, y especialmente al puerto deportivo.
“Hubo un celo estricto na aplicación das ordenanzas e da normativa no caso de Portonovo e agora estamos asistindo a una gran permisividade no caso de Sanxenxo”, sentencia David Otero, que recuerda la fuerte presión ejercida en años anteriores por la Policía Local sobre los establecimientos de ocio nocturno de Portonovo. “Todos recordamos aquelas imaxes nos axentes entrando nos locais e obligándoos a pechar si se excedían no seu horario”.
Ahora, el nacionalista exige el mismo trato a los empresarios de Sanxenxo porque, dice “o porto non é unha zona franca, o Concello ten competencias neses locais e ten mecanismos para facerlle cumplir as ordenanzas”.
El portavoz del BNG recuerda que los “excesos” no se reducen a la zona portuarias sino que “hai outros locais en Sanxenxo que terían que explicar qué fan abertos a determinadas horas o porque no seu entorno a xente está na rúa consumindo bebidas”.
“Si en Portonovo se obrigou a un cumplimento estricto das normas ata aniquiliar aquela zona de “movida”, que agora é xa residual, penso que non é moito pedir que en Sanxenxo se aplique o mesmo criterio”, insiste David Otero, que además considera que la falta de presencia policial en las calles se debió, esta Semana Santa, a los desencuentros de la plantilla con el concejal de Seguridade Cidadá. “Ao non haber acordo sobre a nocturnidade ou o pago das horas extras, logo pasan cousas como que estamos baixo mínimos en épocas de masiva afluencia de xente”.
Y es que para David Otero era “moi previsible” que Sanxenxo recibiese en Semana Santa un aluvión de visitantes, sobre todo después de conocer la previsión metereológica. “Aquí hubo moita improvisación”, concluye.
En la misma línea crítica con la actuación del Gobierno local se manifiesta Gonzalo Pita, portavoz de VIPS, que también defendió el “doble rasero” del Gobierno local con respecto al sector de la hostelería de Portonovo y Sanxenxo. “Os locais contribuen cos seus impostos e dando de alta aos traballadores e ese modelo de ocio non se potencia e en cambio faise a vista gorda con aqueles que alugan fincas privadas nas que se fai botellón”. Gonzalo Pita culpa al Gobierno de haber “enfocado o modelo de diversión ao diversión e a chavalada, e esa non é a imaxe de Sanxenxo que queremos dar nin a que beneficia ao sector”.
Pita fue crítico también con la ausencia de agentes de la Policía Local en la calle, sobre todo en el puerto, donde además de peleas el portavoz de SAL asegura que se dieron situaciones desagradables, “como ter que ver a algúns rapaces tirando botellas aos iates. A Semana Santa aquí son tres días, penso que non é tanto pedirlle ao Goberno que faga un esforzo por dar unha sensación de seguridade nas rúas que, dende logo, non se deu este ano. Foi moi lamentable”.

SANXENXO-“Houbo un celo estricto en Portonovo e tolerancia coa “movida” de Sanxenxo”

Te puede interesar