Cal exige recuperar A Carabuxeira y el PP responsabiliza al Concello

Cal exige recuperar A Carabuxeira 
y el PP responsabiliza al Concello
diario de arousa-2017-04-20-012-873efe70-p

En Marea reclamó ayer en el Parlamento la recuperación de la playa de A Carabuxeira. El diputado por Pontevedra Marcos Cal defendió en la Comisión de Medio Ambiente del Parlamento de Galicia una iniciativa en la que insta a la Xunta a iniciar los trámites necesarios para la recuperación de la playa de A Carabuxeira y su entorno, a la reparación de las viviendas afectadas y la devolución de esa parte del litoral a su estado anterior a la construcción del puerto deportivo de Sanxenxo.
Cal denunció que la obra fue iniciada sin presentar el preceptivo estudio de efectos ambientales, un documento necesario para determinar o no la viabilidad de la construcción, que se dio a conocer una vez ejecutada la construcción. “Tampouco houbo informes arqueolóxicos nin sobre patrimonio cultural e realízouse unha ampliación da autorización para adscrición de bens do Dominio Público Marítimo Terrestre de 28.000 a 76.348 metros cadrados sen dar conta do impacto ambiental deste aumento de ocupación no mar”, apuntó.

En Marea denunció el cambio en la dirección de las corrientes marinas producidas por el nuevo dique, que transformaron en un pedregal la playa de A Carabuxeira, “afectando non só ao disfrute dos areais senon tamén aos muros, cimentacións das vivendas, instalación e acceso á praia”

Por su parte el portavoz de Medio Ambiente del grupo popular, Gonzalo Trenor, recordó en el Parlamento que el Concello de Sanxenxo es el responsable de llevar adelante las medidas reparadoras sobre la playa de la Carabuxeira, “tal e como se recolle nas resolucións dictadas pola xustiza”. Trenor indicó que“Portos de Galicia limítase a actuar na praia de Carabuxeira seguindo estes ditames xudiciais, que poñen de manifesto que este ente público non é a administración legalmente competente para proxectar nin executar as medidas correctoras que se requiren”.

En respuesta al PP, Marcos Cal defendió que “é a Xunta a que xerou o problema autorizando unha obra deste calibre sen ter en conta os seus efectos sobre as vivendas e a contorna natural ”.

Mientra el diputado popular dijo que “o Concello de Sanxenxo, como titular da empresa Nauta, é quen ten que executar estas medidas correctoras na praia de A Carabuxeira, unha vez que asumiu todas as responsabilidades atribuídas no seu momento á concesionaria”.

Cal exige recuperar A Carabuxeira y el PP responsabiliza al Concello

Te puede interesar