Catoira reclamará a la Xunta que asuma la gestión del SAF y la escuela infantil o que financie su coste

Catoira reclamará a la Xunta que asuma la gestión del SAF y la escuela infantil o que financie su coste
El alcalde, Xoán Castaño, en una sesión plenaria | Gonzalo Salgado

El grupo de gobierno de Catoira presentará en el siguiente Pleno una moción para reclamar a la Xunta y al Estado que asuman la gestión de la escuela infantil y el Servizo de Atención ao Fogar (SAF) o abonen los recursos suficientes, más de 212.000 euros, que el Concello paga de gastos por gestionar ambos servicios a pesar de que son competencias que non le corresponden. 


En este sentido, Xoán Castaño destaca que la petición, que previsiblemente aprobará la Corporación al contar con la mayoría absoluta del BNG, se debe a que las arcas municipales están “asfixiadas por asumir a prestación de servizos que a veciñanza vikinga precisa pero dos que a Xunta se desentende e que desaparecerían de non estar o goberno local implicado na súa xestión”, sostiene. “Os fondos de Catoira para pagar estes servizos chegan dos impostos locais da veciñanza, do que recaba o Concello, e dende o goberno local poderíamolos destinar a outras actuacións tamén moi necesarias para mellorar a vida na vila”, subraya el regidor nacionalista.


Así, el Bloque solicitará la financiación integra de servicios como el SAF, que son competencia no municipal y que “só poden estar xestionados delegadamente atendendo a un principio de equilibrio financeiro”. Asimismo, reclamará al gobierno autonómico que asuma el 100 % del coste de la escuela infantil municipal, “toda vez que anunciou e asumiu a xeralización da gratuidade 0-3 anos das escolas infantís e está a financiar integramente os custes doutras escolas infantís privadas”. El acuerdo sobre esta moción, que será debatida en el próximo Pleno por la Corporación, será trasladado a la Consellería de Política Social, Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar y al Ministerio de Dereitos Sociais.

Catoira reclamará a la Xunta que asuma la gestión del SAF y la escuela infantil o que financie su coste

Te puede interesar