La Xunta insufla 250.000 euros en el servicio de Atención Temperá de Cuntis

La Xunta insufla 250.000 euros en el servicio de Atención Temperá de Cuntis
El delegado territorial de la Xunta, Luis López, visitó la sede ubicada en el polígono de A Ran

La Consellería de Política Social acaba de garantizar una aportación de casi 250.000 euros que permitirán mantener hasta el año 2024 el servicio de Atención Temperá ubicado en Cuntis y que da servicio a este municipio y a Moraña, Portas, Barro, Catoira y Caldas. El delegado territorial de la Xunta en Pontevedra, Luis López, visitó las instalaciones en las que se ofrece este servicio en el polígono cuntiense de A Ran y garantizó el futuro de esta unidad, que lleva ya cinco años en funcionamiento. “Esta unidade fai un gran traballo dende o ano 2018, atendendo semanalmente  a uns 60 cativos desta bisbarra con problemas de desenvolvemento grazas a grandes profesionais da psicopedagoxía, a fisioterapia e a logopedia, polo que creo que a súa continuidade era máis que merecida e necesaria e por iso dende a Xunta apostamos polo seu financiamento e ademais o facemos de xeito plurianual, que era unha atinada demanda de moitos destes servizos de toda Galicia para poder realizar mellor este traballo”, manifestó el representante autonómico.


López también destacó el trabajo realizado por la Consellería de Política Social para ampliar estas unidades por todo el territorio gallego con el objetivo de “achegar os servizos públicos a todos os galegos e favorecer a igualdade de oportunidades equilibrando as prestacións nos ámbitos rural e urbano”. De hecho la unidad de Cuntis –por su posición de centralidad geográfica– permite que los niños de la comarca puedan acceder a la misma en una isocrona de entre 15 y 20 minutos como máximo.


López detalló que “hai algo máis dunha década apenas había dúas unidades de atención temperá en toda Galicia que atendían a quince concellos e, grazas á forte aposta social da Xunta, hoxe dispoñemos de 41 unidades, 11 delas na provincia de Pontevedra, que chegan a máis de 200 concellos cun investimento de 10,3 millóns de euros, o que fomenta a igualdade, xa que con estes servizos agardamos atender cada ano a uns 5.000 nenos e nenas con problemas de desenvolvemento”.


Las once unidades de la provincia de Pontevedra contarán con 37 trabajadores gracias a un presupuesto de 2,6 millones de euros. 


Cabe recordar que la Consellería de Política Social tiene previsto aumentar el presupuesto para que la comarca de O Salnés pueda contar con una segunda unidad de Atención Temperá en Sanxenxo y aliviar el peso que tiene la de Vilagarcía.

La Xunta insufla 250.000 euros en el servicio de Atención Temperá de Cuntis

Te puede interesar