Sanxenxo recurrirá al Supremo por el deslinde municipal, aunque Martín tacha de “erro” el conflicto con O Grove

Sanxenxo recurrirá al Supremo por el deslinde municipal, aunque Martín tacha de “erro” 
el conflicto con O Grove
El Concello recurrirá al Supremo para tratar de lograr la revisión de los lindes municipales| d.a.

El Pleno dio luz verde ayer por unanimidad y en sesión extraordinaria al recurso de casación que el gobierno interpondrá ante el Supremo para forzar la reactivación de la revisión de los lindes municipales entre Sanxenxo y O Grove. Un conflicto que el propio alcalde, Telmo Martín, calificó de “erro de hai moitos anos desta propia casa que nunca tivo que entrar en conflicto co concello amigo do Grove”. Martín manifestó que “cando hai un tema tan delicado agora hai que chegar ata o final”, pero reconoció: “Non me gusta estar aquí por este asunto”.


El nacionalista David Otero aprovechó su intervención para aclarar que se trata de “un recurso a un trámite administrativo por inacción da Xunta porque como xa anticiparamos era unha decisión incómoda para o goberno galego e saiu por petenera. Nada ten que ver esto co algo histórico”. Otero cargó también contra el PP y SAL que llevaron “o asunto a campaña electoral, pero o tempo pon a cada un no seu sitio e ao mellor alguén se ten que disculpar co BNG”. Un guante que el teniente alcalde, Gonzalo Pita, cogió en su intervención para señalar que discrepaba “do beneficio político” e incidió en “a defensa histórica de loita dos veciños de Noalla” y que “saia como saia o fallo, que ninguén é adiviño, non nos poderán achacar ao grupo de goberno a defensa ata o final deste asunto”.


Otero quiso aclarar tras las palabras de Pita que “estamos aquí non por feitos hiostóricos, senon pola inación da Xunta, que ninguén se equivoque” e incidió en que “de responder as pretensións de Sanxenxo só se iniciaría o proceso de revisión dos lindes”.

Con pocas esperanzas
El concejal no adscrito, Roberto Agís, que inició el turno de intervenciones tras anunciar su voto en positivo lamentó que “por desgraza creo que xa hai pouco que facer neste asunto”. En una línea similar se manifestó la socialista Coral González-Haba: “Creo que no se va a conseguir nada, pero hay que intentarlo por los intereses del Concello de Sanxenxo”.


Por su parte, la edil Vanessa Rodríguez Búa señaló que “trátase dunha loita xudicial que se iniciou hai moitos anos e no xulgado pode pasar calquera cousa e entendo que hai que levalo ata o final. Vale a pena intentalo”.
A la sesión extraordinaria asistieron dos directivos de la Comunidad de Montes de Noalla, Roberto Garrido y José Manuel Rodiño. Un colectivo que también recurrirá en el jurado de Montes la decisión emitida sobre la titularidad del monte de A Lanzada.


Cabe recordar que en la resolución dada a conocer la semana pasada el Xurado Provincial de Montes descarta clasificar el istmo de A Lanzada a favor de la Comunidad de Montes de Noalla. En la resolución contra la que cabe un recurso de reposición, el órgano autonómico señala que la clasificación a favor de los comuneros de Noalla de 1989 no actúa como un “condicionante inamovible” y que en la actualidad las circunstancias “no son idénticas”. De hecho, apunta que “está aprobado o deslinde de dominio público que indefectiblemente afecta a os terreos da Lanzada, pero sobre todo importa, e moito, queos tereros estean catalogados como ZEC (zona de especial conservación) integrados na Rede Natura”.


El órgano autonómico aclara en su resolución que “ésta non veu condicionada en ningún caso polo litixio existente polos límites municipais pois non é competencia do Xurado de Montes”.

Sanxenxo recurrirá al Supremo por el deslinde municipal, aunque Martín tacha de “erro” el conflicto con O Grove

Te puede interesar