Julián se enfrenta el domingo al club que defendió en todas las parcelas durante 30 años

Julián se enfrenta el domingo al club que defendió en todas las parcelas durante 30 años
ferreiro se enfrenta el domingo por primera vez al negreira e. moldes

Julián Ferreiro es historia viva del Negreira. Al actual técnico del Villalonga le unen más de 30 años al club coruñés, en el que se formó desde categoría alevín, estuvo en la primera plantilla siendo capitán durante 15 temporadas, y fue director deportivo y entrenador a lo largo de las seis últimas. En la actualidad es socio, al igual que su familia, y vive a apenas 400 metros del campo García Calvo. Julián dejó el Negreira este verano por discrepancias con la directiva acerca de la línea a seguir en el proyecto deportivo. El domingo por primera vez estará en el banquillo visitante, para enfrentarse al club de toda su vida, en el que logró los mayores éxitos de la entidad, incluido el ascenso a Segunda B.

“¿As sensacións? Pois van a ser raras, o peor son as circunstancias, cos dous equipos peleando pola permanencia, ogallá as circunstancias foran outras, sen que nos xogásemos tanto” explica el técnico nicrariense. “É a primeira vez que me vou a enfrontar ao equipo onde me formei como persoa e xogador, é o clube onde o din todo durante toda a miña vida, pero cando deixei sabía que isto podería pasar”. Julián Ferreiro es una persona muy querida en el Negreira, donde no solo tiene amigos y ex pupilos, también ex compañeros de su etapa como jugador (Óscar Vidal y Adrián). “O meu desexo é que ao final de liga o Negreira e o Villalonga sigan en Terceira, pero o domingo vou defender os intereses do meu equipo como é lóxico”.

 

optimismo moderado

Julián tiene buenas sensaciones para este duelo, una auténtica final por la permanencia porque ambos equipos están separados por tan solo 2 puntos. “Se gañamos sería un paso importante, non definitivo, en caso de empate quedariamos nunha situación na que aínda teriamos moitas opcións de salvación, se perdemos sería un golpe duro pero habería que levantarse porque quedarían puntos, aínda que non teriamos marxe de erro”.

El entrenador, que dispone de todo el plantel para el domingo, cree en las opciones de los suyos porque “o equipo está ben, con confianza e moral, levamos 4 partidos sen perder, nos últimos 3 empates merecemos máis e fomos superiores, sobre todo co Alondras e co Cerceda. Estamos moito máis cerca das victorias que das derrotas, o noso problema está a ser dominalas áreas”.

Acerca del rival, que conoce a la perfección, el entrenador celeste explica que “o equipo cambiou coa chegada de Louro, Roberto Piñeiro, Toja e García, ademáis subiron a un rapaz do filial, arriba melloraron con estas incorporacións, en canto a xogo son irregulares, pero en a resultados non fallan cos rivais directos”. Ferreiro destaca del Negreira “o seu peligro a balón parado”. Como punto débil apunta a que “encaixan bastante goles”.

Julián se enfrenta el domingo al club que defendió en todas las parcelas durante 30 años

Te puede interesar