El alcalde de Vilagarcía, Alberto Varela, nuevo presidente de la Fegamp

El alcalde de Vilagarcía, Alberto Varela, nuevo presidente de la Fegamp
diario de arousa-2019-10-27-005-09162026

El alcalde de Vilagarcía, Alberto Varela, será el nuevo presidente de la Federación Galega de Municipios e Provincias. El vilagarciano sustituirá a Alfredo García, alcalde del Barco de Valdeorras y que estuvo al frente de la entidad en el mandato que ahora termina.
     El Partido Socialista premia así el resultado “histórico” de la candidatura de Varela en las elecciones del pasado mes de mayo y apuesta por el regidor vilagarciano para “representar o noso compromiso co municipalismo”.


      El líder de los socialistas gallegos, Gonzalo Caballero, destacó que “gobernamos tres das catro deputacións, cinco das sete cidades, temos máis dun millar de concelleiros e concellerias e máis dun cento de alcaldes e alcaldesas”. En cuanto a la elección de Alberto Varela destacó que “queremos amosar unha nova xeración que representa a Galicia que queremos para o futuro” y recalcó “a referencia da capacidade de liderato dunha nova xeración que queremos que contribúa a facer unha Galicia mellor”.


      Caballero puso en valor a Varela del que destacó que lidera “a segunda cidade con maioría absoluta”, después de Vigo. “Ten todo o refrendo dun gran concello”, argumentó.
      Varela aseguró por su parte que en esta nueva etapa será “o maior defensor do municipalismo galego” y añadió que “os concellos estamos moi acostumados a que a Xunta nos poña deberes e nos trasfira competencias que nunca veñen con orzamentos”.

El alcalde de Vilagarcía, Alberto Varela, nuevo presidente de la Fegamp

Te puede interesar