Alertan del “lamentable” estado de abandono de las pistas de skate de A Boqueira de A Negral, en Boiro

Alertan del “lamentable” estado de abandono de las pistas de skate de A Boqueira de A Negral, en Boiro
ICBoiro lamenta el estado que presentas las pistas de skate de A Negral | Chechu Río

El partido político Iniciativa Cívica de Boiro (ICBoiro), liderado por José Antonio García, denuncia el “total abandono” por parte del alcalde, José Ramón Romero, y el concejal de Deportes, Marcos Fajardo, de las pistas de skate de A Boqueira de A Negral, de las que denuncia su “estado lamentable e perigoso”. Por ello, solicita una urgente actuación en los elementos que conforman esa instalación para que no se tenga que lamentar “outra desgracia como xa ten acontecido noutras ocasións”, precisa.


García afirma que Boiro debe tener unas instalaciones dignas para garantizar todo tipo de deporte que se reclame en la localidad “pero parece ser que a realidade é ben distinta”. Sin ir más lejos, centra sus ataques en  el “exemplo de deixadez” con la pista de skate, en las que asegura que “pódese ver perfectamente como o estado destas instalacións deixa moito que desexar”. De hecho, se refiere a que a simple vista se puede apreciar que se encuentran “nun estado lamentable abandono por parte do Goberno local” y su compañero Miguel Piqueras añade que “supoñen un grave perigo para os mozos e rapaces que fan uso delas”.


Para ICBoiro es “vergonzoso” que el Ejecutivo local tenga este espacio tan importante para Boiro “completamente abandonado”, pues precisa que la frecuenta una gran cantidad de jóvenes y niños para disfrutar de su deporte favorito y donde corren el peligro de sufrir un grave accidente. Desde la formación política califican de “intolerable” esta situación y el propio Piqueras apunta que el alcalde José Ramón Romero debería de “porse a traballar dunha vez por todas, e deixarse de tantas festas e a súa obsesión por saír nas fotos e ser consciente da súa responsabilidade e compromiso como mandatario local e centrarse na xestión do Concello e na realidade do día a día dos nosos veciños”, concluyó.

 

IMG 20240116 WA0013
 
IMG 20240116 WA0009
 
IMG 20240116 WA0017
 

Alertan del “lamentable” estado de abandono de las pistas de skate de A Boqueira de A Negral, en Boiro

Te puede interesar