La Diputación anuncia la inversión de 2,7 millones en la primera fase del Plan Único para O Barbanza

La Diputación anuncia la inversión de 2,7 millones en la primera fase del Plan Único para O Barbanza
La diputada provincial Cristina García visitó algún espacio de la ciudad ribeirense junto algunos miembros del Ejecutivo local I Diputación da Coruña

La Diputación de A Coruña destinará 2.706.055 euros a los cuatro municipios que conforman la comarca de O Barbanza a través de la primera fase del Plan Único dos Concellos-POS+2024. Así lo desveló la diputada responsables del área de Plans Provinciais, Cristina García, en la visita que realizó a Ribeira para presentar ese programa, en el que a la capital barbanzana le corresponden 964.729 euros, mientras que Boiro recibirá 802.815 euros, a Rianxo 525.153 euros y a A Pobra 413.358 euros. 


“O Plan Único da Deputación da Coruña serve para o financiamento de obras e servizos públicos de todos os concellos da provincia, que contribúan a mellorar o benestar dos seus cidadáns”, declaró la diputada. “Así, os gobernos municipais teñen autonomía para xestionar os recursos públicos como mellor lles conveña, en función das particularidades e prioridades”, explicó García Rey. Además, desde la institución provincial se destacó que esta herramienta sirve, en definitiva, para que los municipios ganen en eficiencia en la gestión del gasto, "tomando as decisións pertinentes dacordo á súa realidade, e para que os veciños e veciñas gañen en benestar”, precisó Cristina García.


La diputada en la institución provincial detalló que en Ribeira permitió financiar parte del gasto corriente en alumbrados públicos, agua, parques y jardines, personal y otros, y obras de renovación de la línea de agua potable, construcción de un parque cubierto en A Ameixida o saneamiento de varios lugares. “O POS+ permítenos realizar investimentos non só no centro urbano de Ribeira, senón tamén dotar de servizos fundamentais a tódalas parroquias”, afirmó el alcalde, Luis Pérez. "A achega de servizos básicos é fundamental para mellorar a calidade de vida de toda a veciñanza e fomentar un desenvolvemento sostible. Grazas a estes fondos o Concello de Ribeira poderase desenvolver económica, social e culturalmente", afirmó el alcalde de Ribeira, Luis Pérez. 

La Diputación anuncia la inversión de 2,7 millones en la primera fase del Plan Único para O Barbanza

Te puede interesar