lll

Recibe cada mañana las últimas noticias. REGISTRARME

Recibe las noticias desde Telegram. ÚNETE

El PSOE encuentra “múltiples fallos” en las obras de reforma del pabellón del colegio de Nantes

Los representantes socialistas comprobaron el resultado de las obras | cedida

El grupo socialista de Sanxenxo recrimina al ejecutivo de Telmo Martín su “mala planificación” en el proyecto de reforma del pabellón del colegio de Nantes al detectar “múltiples fallos” en su construcción.


La portavoz Ainhoa Fervenza asegura que “apenas entrando ao pavillón xa podes ver o reducido que é, e o pouco espazo que quedou arredor das liñas que delimitan a cancha”. 

 

En este sentido, no entiende como se decidió cubrir el pabellón sin pensar en construir los vestuarios hacia fuera, para no restar espacio a la zona de juego, “non é comprensible que non deixaran nin un pouco de espazo para facer unhas gradas”, apunta. “É incrible que con todo o espazo que contaban para o proxecto, o reduciran a isto e deixaran aos nenos e nenas cunha cancha na que como caias un pouco fora de ela, podes darte cunha columna ou coa parede”.

 

Sin salida de emergencia


Asimismo, critica el “peligro” que supone el no contar con el acceso a la salida de emergencia, con lo cual, “en calquera accidente, non poderían entrar os servizos de emerxencia” advierte Fervenza.
 

Por ello, acusa al gobierno local ante la “pésima planificación do PP”, que insisten, “afecta unha vez máis á veciñanza, neste caso aos nenos e nenas de Nantes”.  “Nunca te podes esperar algo bo do goberno de Telmo Martín, que vai facendo sempre todo sobre a marcha”. 


Así, concluye Fervenza, “O alcalde segue demostrando a súa mala xestión e a súa distancia coa realidade dos veciños e veciñas de Sanxenxo”.

El PSOE encuentra “múltiples fallos” en las obras de reforma del pabellón del colegio de Nantes

Te puede interesar