Sandra Fernández Agraso será la candidata del BNG a la Alcaldía de Sanxenxo en 2019

Sandra Fernández Agraso será la candidata del BNG a la Alcaldía de Sanxenxo en 2019
Diario de Arousa-2018-12-22-014-d21a7242

En la casa mariñeira de Don Fernando y en un acto innovador Así dio a conocer ayer el BNG de Sanxenxo a su candidata a la Alcaldía, Sandra Fernández Agraso. La nacionalista vilalonguesa estuvo acompañada de David Otero y de Maxi González, “boas persoas, compañeiros e amigos”, pero quien se encargó de desvelar la identidad de la candidata fue el mago Martín Camiña a través de un vídeo que emitieron al inicio de la comparecencia, una fórmula diferente de presentación que dejó ya entrever un cambio en el timón. Fernández Agraso inició su intervención mostrando su solidaridad con las familias de los fallecidos y supervivientes en el naufragio del “Sin Querer Dos” y advirtió que “por cuestións laborais” el cambio en la presentación resultaba imposible.
El anuncio de su paso al frente a la primera línea coincide con una fecha “moi especial”, la del nacimiento de su hija Noa “a persoa que máis quero neste mundo”. La candidata nacionalista incidió en que Sanxenxo “non pode permitirse volver a etapas pasadas de créditos, sentenzas e plans de axustes económicos e as nefastas políticas do PP”. Se mostró orgullosa del “bo papel” del BNG en las concejalías durantes los dos años del gobierno tripartito. “Cando chegamos había unha débeda de 4 millóns e en dous anos deixamos un superávit de 1,5 millóns de euros”, apuntó. La nacionalista aseguró que “non vai ser fácil, pero son teimuda” e incidió que cuenta con la experiencia de los dos años de gobierno y de once en la Corporación. “O BNG está preparado para gobernar e continuar o bo camiño iniciado  con traballo e coherencia, sen reducir o municipio a asfalto, cemento e obras faraónicas nin as ocorrencias dun megalómano de manual”, incidió. Durante la comparecencia, Fernández Agraso señaló que los nacionalistas “sempre fomos responsables tanto no goberno como na oposición, tomándonos moi en serio as necesidades dos veciños, pero sen estirar o pé máis do que dá a manta. Somos a alternativa de esquerdas en Sanxenxo”. 
Fernández Agraso que se definió a sí misma como “valente, resolutiva e traballadora” lamentó que el pacto de gobierno fuese “un fraude”, pero apuntó que “hai que mirar ao futuro”. La nacionalista aseguró que “a miña máxima persoal é deixar un mundo mellor do que collín e podo dicir que nas concellerías nas que traballei, nas que agora están dúas concelleiras, deixeinas mellor do que estaban”. El relevo en la formación nacionalista al concejal más veterano tras trece años en la Corporación era un secreto a voces desde hacía semanas. “Sandra, ademais de ser elexida por unanimidade pola formación, é o relevo natural porque polas súas actitudes e os seus valores é quen mellor representa esa renovación adaptada ao 2019. Ademais, é máis completa do que puiden ser eu e o tempo político tamén é diferente”, destacó David Otero. A partir de ahora, el concejal nacionalista anunció su colaboración “plena e absoluta” en la campaña, pero no ya en primera línea política ya que señaló “non teño pensado ir nos postos de saída na lista”.

Sandra Fernández Agraso será la candidata del BNG a la Alcaldía de Sanxenxo en 2019

Te puede interesar